Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
2.144 km
Transmissie
-
Bouwjaar
08/1969
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
66 kW (90 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 2.144 km
- Bouwjaar
- 08/1969
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 66 kW (90 PK)
- Cilinderinhoud
- 1.900 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.300 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Kleur interieur
- Rood
Beschrijving
Deze prachtige en goed rijdende Citroën ID 19 is gebouwd in 1969 en heeft dus nog steeds het mooie oude dashboard, de verzonken deurgrepen en de nieuwe bumper (derde type). Hij beschikt over Belgische kentekenpapieren, een COC/CVO-verklaring, heeft een Belgische keuring (verplicht in België) en een Carpass. Een prachtige auto met veel uitstraling.
Papieren:
De auto staat op Belgisch kenteken, dus een Nederlandse/Duitse of andere buitenlandse koper kan de Citroën gemakkelijk registreren.
Carrosserie:
De kleur van de auto is Gris D'Anjou, een prachtige kleur die hem goed staat, inclusief het witte dak. De lak van het witte dak is wat ruw en hij heeft een mooi handbediend schuifdak. Hij ziet er zeer goed onderhouden uit, met een paar plekjes die in de loop der jaren zijn bijgewerkt. Zie de foto's. Ook de onderkant is goed onderhouden en daardoor in redelijke staat, maar niet perfect.
Technisch:
Het onderhoud is altijd uitgevoerd door een DS-specialist, maar de historie is niet gedocumenteerd. Dat er veel geld in is geïnvesteerd, blijkt wel uit de dure, oudere banden, die nog steeds nieuw verkrijgbaar zijn voor klassieke auto's. De vering werkt perfect, de luchtveringpomp is recent vervangen en de veerbollen zijn in uitstekende staat, evenals de lekke cilinders. Zie de foto's van de motorruimte, die er als nieuw uitziet! De auto rijdt, remt, schakelt en stuurt uitstekend.
Interieur
Het interieur is netjes, met de stoelbekleding en deurpanelen die er zeer goed uitzien. De bovenkant van de achterbankleuning heeft zonschade en zou mogelijk vervangen kunnen worden, evenals de zijpanelen aan de binnenkant van de C-stijl. Momenteel is de achterbankleuning netjes afgewerkt met een tijdsgeschikte stof. Zie de foto's.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald. Voor buitenlandse bieders:
Levering/Transport:
Ik kan de auto relatief goedkoop door de hele EU laten bezorgen door een professioneel transportbedrijf.Deze prachtige en goed rijdende Citroën ID 19 is gebouwd in 1969 en heeft dus nog steeds het mooie oude dashboard, de verzonken deurgrepen en de nieuwe bumper (derde type). Hij beschikt over Belgische kentekenpapieren, een COC/CVO-verklaring, heeft een Belgische keuring (verplicht in België) en een Carpass. Een prachtige auto met veel uitstraling.
Papieren:
De auto staat op Belgisch kenteken, dus een Nederlandse/Duitse of andere buitenlandse koper kan de Citroën gemakkelijk registreren.
Carrosserie:
De kleur van de auto is Gris D'Anjou, een prachtige kleur die hem goed staat, inclusief het witte dak. De lak van het witte dak is wat ruw en hij heeft een mooi handbediend schuifdak. Hij ziet er zeer goed onderhouden uit, met een paar plekjes die in de loop der jaren zijn bijgewerkt. Zie de foto's. Ook de onderkant is goed onderhouden en daardoor in redelijke staat, maar niet perfect.
Technisch:
Het onderhoud is altijd uitgevoerd door een DS-specialist, maar de historie is niet gedocumenteerd. Dat er veel geld in is geïnvesteerd, blijkt wel uit de dure, oudere banden, die nog steeds nieuw verkrijgbaar zijn voor klassieke auto's. De vering werkt perfect, de luchtveringpomp is recent vervangen en de veerbollen zijn in uitstekende staat, evenals de lekke cilinders. Zie de foto's van de motorruimte, die er als nieuw uitziet! De auto rijdt, remt, schakelt en stuurt uitstekend.
Interieur
Het interieur is netjes, met de stoelbekleding en deurpanelen die er zeer goed uitzien. De bovenkant van de achterbankleuning heeft zonschade en zou mogelijk vervangen kunnen worden, evenals de zijpanelen aan de binnenkant van de C-stijl. Momenteel is de achterbankleuning netjes afgewerkt met een tijdsgeschikte stof. Zie de foto's.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald. Voor buitenlandse bieders:
Levering/Transport:
Ik kan de auto relatief goedkoop door de hele EU laten bezorgen door een professioneel transportbedrijf.
Papieren:
De auto staat op Belgisch kenteken, dus een Nederlandse/Duitse of andere buitenlandse koper kan de Citroën gemakkelijk registreren.
Carrosserie:
De kleur van de auto is Gris D'Anjou, een prachtige kleur die hem goed staat, inclusief het witte dak. De lak van het witte dak is wat ruw en hij heeft een mooi handbediend schuifdak. Hij ziet er zeer goed onderhouden uit, met een paar plekjes die in de loop der jaren zijn bijgewerkt. Zie de foto's. Ook de onderkant is goed onderhouden en daardoor in redelijke staat, maar niet perfect.
Technisch:
Het onderhoud is altijd uitgevoerd door een DS-specialist, maar de historie is niet gedocumenteerd. Dat er veel geld in is geïnvesteerd, blijkt wel uit de dure, oudere banden, die nog steeds nieuw verkrijgbaar zijn voor klassieke auto's. De vering werkt perfect, de luchtveringpomp is recent vervangen en de veerbollen zijn in uitstekende staat, evenals de lekke cilinders. Zie de foto's van de motorruimte, die er als nieuw uitziet! De auto rijdt, remt, schakelt en stuurt uitstekend.
Interieur
Het interieur is netjes, met de stoelbekleding en deurpanelen die er zeer goed uitzien. De bovenkant van de achterbankleuning heeft zonschade en zou mogelijk vervangen kunnen worden, evenals de zijpanelen aan de binnenkant van de C-stijl. Momenteel is de achterbankleuning netjes afgewerkt met een tijdsgeschikte stof. Zie de foto's.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald. Voor buitenlandse bieders:
Levering/Transport:
Ik kan de auto relatief goedkoop door de hele EU laten bezorgen door een professioneel transportbedrijf.Deze prachtige en goed rijdende Citroën ID 19 is gebouwd in 1969 en heeft dus nog steeds het mooie oude dashboard, de verzonken deurgrepen en de nieuwe bumper (derde type). Hij beschikt over Belgische kentekenpapieren, een COC/CVO-verklaring, heeft een Belgische keuring (verplicht in België) en een Carpass. Een prachtige auto met veel uitstraling.
Papieren:
De auto staat op Belgisch kenteken, dus een Nederlandse/Duitse of andere buitenlandse koper kan de Citroën gemakkelijk registreren.
Carrosserie:
De kleur van de auto is Gris D'Anjou, een prachtige kleur die hem goed staat, inclusief het witte dak. De lak van het witte dak is wat ruw en hij heeft een mooi handbediend schuifdak. Hij ziet er zeer goed onderhouden uit, met een paar plekjes die in de loop der jaren zijn bijgewerkt. Zie de foto's. Ook de onderkant is goed onderhouden en daardoor in redelijke staat, maar niet perfect.
Technisch:
Het onderhoud is altijd uitgevoerd door een DS-specialist, maar de historie is niet gedocumenteerd. Dat er veel geld in is geïnvesteerd, blijkt wel uit de dure, oudere banden, die nog steeds nieuw verkrijgbaar zijn voor klassieke auto's. De vering werkt perfect, de luchtveringpomp is recent vervangen en de veerbollen zijn in uitstekende staat, evenals de lekke cilinders. Zie de foto's van de motorruimte, die er als nieuw uitziet! De auto rijdt, remt, schakelt en stuurt uitstekend.
Interieur
Het interieur is netjes, met de stoelbekleding en deurpanelen die er zeer goed uitzien. De bovenkant van de achterbankleuning heeft zonschade en zou mogelijk vervangen kunnen worden, evenals de zijpanelen aan de binnenkant van de C-stijl. Momenteel is de achterbankleuning netjes afgewerkt met een tijdsgeschikte stof. Zie de foto's.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald.
Transport
De auto staat in Hengevelde, Nederland, en kan daar uiteraard ook worden opgehaald. Voor buitenlandse bieders:
Levering/Transport:
Ik kan de auto relatief goedkoop door de hele EU laten bezorgen door een professioneel transportbedrijf.
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
Meer informatie
- Homepage
- Resultaten
- Citroen
- DS
- Citroen DS ID 19

