Kilometerstand
123.000 km
Elektrisch bereik
-
Bouwjaar
04/1971
Brandstof
Elektrisch
Vermogen kW (PK)
-
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Oldtimer
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- PM-67-42
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 123.000 km
- Bouwjaar
- 04/1971
Technische Gegevens
- Leeggewicht
- 2.035 kg
Energieverbruik
- Andere energiebronnen
- Stroom
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs
Beschrijving
78 kWH, CCS-snelladen, schijfremmen, stuurbekachtiging
Oude looks, moderne techniek. Een Citroën HY heeft een geweldig karakteristiek uiterlijk en is in al zijn vormen prima bruikbaar voor allerlei doelen; van foodtruck tot camper. Maar de trage 4 cilinder diesel- of benzinemotor en 3 versnellingsbak stuwen hem niet echt tot grote hoogte en maken flink lawaai. Ook het vertragen en sturen is flink werken.
Daarom hebben we de techniek bij deze HY vervangen door die van een moderne elektrische bedrijfswagen, waarbij ook rembekrachtiging, schijfremmen en stuurbekrachtiging ingebouwd zijn. Nu rij je er moeiteloos mee weg en voelt het modern en vertrouwd, maar wel met een onderscheidend uiterlijk.
78kWh aan accu’s aan boord, die je - afhankelijk van je rijstijl – 250km (of meer?) op pad helpen. Met CCS-snelladen ga je in 40 minuten van 10-80%, of je gebruikt de 22kW 3-fase lader als je wat meer tijd hebt.
We bouwden hem voor een duurzaam tuinders-project waar hij ook als buffer-batterij gebruikt zou worden, maar helaas kwam het project niet van de grond. Dus nu kun jij er je plannen aan koppelen. Je droomcamper bouwen? Er een foodtruck van maken, of toch ecologische groenten naar de markt brengen; jij mag het zeggen.
Meer informatie
Laadvermogen: 940 kg
GVW: 2.975 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Emissie: Zero emissie
Oude looks, moderne techniek. Een Citroën HY heeft een geweldig karakteristiek uiterlijk en is in al zijn vormen prima bruikbaar voor allerlei doelen; van foodtruck tot camper. Maar de trage 4 cilinder diesel- of benzinemotor en 3 versnellingsbak stuwen hem niet echt tot grote hoogte en maken flink lawaai. Ook het vertragen en sturen is flink werken.
Daarom hebben we de techniek bij deze HY vervangen door die van een moderne elektrische bedrijfswagen, waarbij ook rembekrachtiging, schijfremmen en stuurbekrachtiging ingebouwd zijn. Nu rij je er moeiteloos mee weg en voelt het modern en vertrouwd, maar wel met een onderscheidend uiterlijk.
78kWh aan accu’s aan boord, die je - afhankelijk van je rijstijl – 250km (of meer?) op pad helpen. Met CCS-snelladen ga je in 40 minuten van 10-80%, of je gebruikt de 22kW 3-fase lader als je wat meer tijd hebt.
We bouwden hem voor een duurzaam tuinders-project waar hij ook als buffer-batterij gebruikt zou worden, maar helaas kwam het project niet van de grond. Dus nu kun jij er je plannen aan koppelen. Je droomcamper bouwen? Er een foodtruck van maken, of toch ecologische groenten naar de markt brengen; jij mag het zeggen.
Meer informatie
Laadvermogen: 940 kg
GVW: 2.975 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Emissie: Zero emissie
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 1.316,- p/mVerzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2015ContactSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.