Kilometerstand
162.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
10/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
96 kW (131 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 162.000 km
- Bouwjaar
- 10/2004
- APK
- 03/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2025
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 05/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 96 kW (131 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.749 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.135 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Een unieke Barchetta!
Een van de laatst geproduceerde Barchetta’s, maar met het uiterlijk van de eerste klassieke Barchetta. Er zitten namelijk bumpers op uit de eerste serie (1995-2002).
De foto's maken onderdeel uit van de beschrijving.
LET OP! Vanwege de zon/spiegeling van de witte wolkjes lijkt het misschien alsof er schaafplekken op zitten. Dit is NIET het geval!
Kenmerken:
• APK t/m 20 maart 2026
• 162.000 km
• De auto heeft een hardtop én een zwarte Sonneland kap.
• De bumper aan de voorzijde heeft de ‘Naxos lip’ en de originele mistlampen.
• Er zit een RVS sportuitlaat onder (mooi donker geluid, maar toch rustig)
• Derde remlicht
• Distributieriem en waterpomp zijn in mei vervangen
• Stootkussens in de portieren
• Airco (aanwezig, maar werkt niet meer)
• Alle opties die in 2004 mogelijk waren zitten er op (m.u.v. leer)
De auto ziet er voor 21 jaar oud nog erg goed uit en is technisch in zeer goede staat.
De reden dat ik deze Barchetta verkoop is omdat ik vaak in het buitenland verblijf.
Hij is nu 3,5 jaar in mijn bezit en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Start altijd! (Ook als de auto wat langer stil gestaan heeft).
Ik heb ‘m altijd in onderhoud gehad bij een Barchetta specialist.
De auto staat - tijdens mijn verblijf in het buitenland (t/m 25 september) - bij de Barchetta specialist in Andelst. (Gert van Koten)
Neem contact met mij op voor een bezichtiging of proefrit.
Een van de laatst geproduceerde Barchetta’s, maar met het uiterlijk van de eerste klassieke Barchetta. Er zitten namelijk bumpers op uit de eerste serie (1995-2002).
De foto's maken onderdeel uit van de beschrijving.
LET OP! Vanwege de zon/spiegeling van de witte wolkjes lijkt het misschien alsof er schaafplekken op zitten. Dit is NIET het geval!
Kenmerken:
• APK t/m 20 maart 2026
• 162.000 km
• De auto heeft een hardtop én een zwarte Sonneland kap.
• De bumper aan de voorzijde heeft de ‘Naxos lip’ en de originele mistlampen.
• Er zit een RVS sportuitlaat onder (mooi donker geluid, maar toch rustig)
• Derde remlicht
• Distributieriem en waterpomp zijn in mei vervangen
• Stootkussens in de portieren
• Airco (aanwezig, maar werkt niet meer)
• Alle opties die in 2004 mogelijk waren zitten er op (m.u.v. leer)
De auto ziet er voor 21 jaar oud nog erg goed uit en is technisch in zeer goede staat.
De reden dat ik deze Barchetta verkoop is omdat ik vaak in het buitenland verblijf.
Hij is nu 3,5 jaar in mijn bezit en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Start altijd! (Ook als de auto wat langer stil gestaan heeft).
Ik heb ‘m altijd in onderhoud gehad bij een Barchetta specialist.
De auto staat - tijdens mijn verblijf in het buitenland (t/m 25 september) - bij de Barchetta specialist in Andelst. (Gert van Koten)
Neem contact met mij op voor een bezichtiging of proefrit.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.