Kilometerstand
52.348 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/1979
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
176 kW (239 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/Off-Road/Pick-Up
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 3
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 52.348 km
- Bouwjaar
- 02/1979
- APK
- 05/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Vorige eigenaren
- 5
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 176 kW (239 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 7.500 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 2.180 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- CD
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Trekhaak
- Vierseizoenenbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Groen
- Materiaal
- Velours
Beschrijving
Bij deze bied ik mijn Ford F250 Ranger XLT uit 1979 aan met een goedlopende 460 V8.
Het betreft de luxe XLT uitvoering welke destijds beschikte over o.a. airco en cruisecontrol.
Ik heb de auto sinds augustus vorig jaar in bezit maar moet hem helaas weg doen i.v.m. tijdgebrek. In de afgelopen maanden heeft de auto groot onderhoud gehad waarbij onder andere het volgende is gebeurd:
Handig is ook de grote kist achterop waar je vanalles in mee kunt nemen.
Ik heb bij de RDW ook een trekgewicht van 1995 kilo op kenteken laten zetten zodat je ook wat kunt trekken met de insteektrekhaak die er op zit.
De lak heeft een mooie patina en de auto is keihard.
Voor het mooie is er nog wat werk aan de auto maar je kunt hem ook zo rijden.
Het betreft de luxe XLT uitvoering welke destijds beschikte over o.a. airco en cruisecontrol.
Ik heb de auto sinds augustus vorig jaar in bezit maar moet hem helaas weg doen i.v.m. tijdgebrek. In de afgelopen maanden heeft de auto groot onderhoud gehad waarbij onder andere het volgende is gebeurd:
- verversen alle vloeistoffen
- 8 nieuwe bougies
- vervangen alle filters
- nieuwe kleppendeksel pakkingen
- nieuwe brandstofpomp
- nieuw brandstofdruk regelaar incl. brandstofdrukmeter
- carburateur gereviseerd
- motor opnieuw afgesteld
- nieuwe starter solenoid
- extra brandstof filter
- katalysator verwijderd en vervangen door rechte pijp
- nieuwe chokethermostaat
- nieuwe kachelslangen
- vervangen alle ophangingsrubbers
- nieuwe shokdempers rondom
- nieuwe voorruit incl. rubber
- binnenkant dak roestvorming aangepakt
- motorkapveer geplaatst
- achterklep slot in orde gemaakt
- nieuwe achterlichten geplaatst
- nieuwe metalen deurkaart cups geplaats i.p.v. standaard plastic
- nieuwe deurrubber bestuurderskant
Handig is ook de grote kist achterop waar je vanalles in mee kunt nemen.
Ik heb bij de RDW ook een trekgewicht van 1995 kilo op kenteken laten zetten zodat je ook wat kunt trekken met de insteektrekhaak die er op zit.
De lak heeft een mooie patina en de auto is keihard.
Voor het mooie is er nog wat werk aan de auto maar je kunt hem ook zo rijden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.