Kilometerstand
110.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
137 kW (186 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 110.000 km
- Bouwjaar
- 04/1994
- APK
- 10/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 06/2020
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 137 kW (186 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.995 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.275 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Climate Control
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen
- Extra
- Lichtmetalen velgen (15")
- Noodwiel
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
(for English scroll down)
Eind 2023 heb ik deze originele Delta HF in Italië gekocht van de eerste eigenaar, de heer Remigio Maero. Vanwege zijn hogere leeftijd, geboren in juli 1942, wilde hij niet langer met de Lancia rijden.
De auto is in Saluzzo, Noord-Italië, altijd geserviced bij de lokale Fiat/Lancia dealer. Deze heeft bijvoorbeeld op 8 juni 2020 - bij 107.073 km - de distributieriem vervangen. De aanwezige service historie gaat terug tot juni 2012 bij km-stand 93.445. De originele Italiaanse tenaamstelling uit 1994 - op naam van de heer Maero - is nog aanwezig.
In september 2024 is de auto onderhouden bij Van Neerijnen in Utrecht, de bekende Alfa/Lancia specialist bij 109.434 km. In oktober 2024 zijn er vier nieuwe zomerbanden gemonteerd.
In februari 2025 heb ik de Lancia laten voorzien van een nieuwe, zwarte Alcantara-look hemel, nieuwe Alcantara deurbekleding en nieuwe zwarte vloerbedekking inclusief nieuwe matten (op maat gemaakt).
De Delta is in meer dan uitstekende staat en kent geen roest. De motor is een juweel, heeft zonder de turbo assistentie bij lagere toeren al de souplesse van een dikke zescilinder. Zodra de toerenteller boven de 3.500 tpm uitkomt krijg je die heerlijke, onvervalste turboduw in je rug.
Dit exemplaat is voorzien van het (toen optionele) Recaro interieur en de elektronisch geregelde dempers.
Vanwege een aankomende emigratie is deze zeldzaamheid op zoek naar een andere liefhebber. Bij interessse graag een e-mail via Autoscout24 of even bellen.
English:
At the end of 2023, I bought this very original Delta HF in Italy from the first owner, Mr. Remigio Maero. Due to his older age, born in July 1942, he no longer wanted to drive the Lancia.
The car has always been serviced in Saluzzo, Northern Italy, by the local Fiat/Lancia dealer. For example, on June 8, 2020 - at 107,073 km - the timing belt was replaced. The service history goes back to June 2012 at 93,445 km. The original Italian registration from 1994 - in the name of Mr. Maero - is still present.
In September 2024, the car was serviced by Van Neerijnen in Utrecht, the well-known Alfa/Lancia specialist at 109,434 km. In October 2024, four new summer tires were fitted.
In February 2025, I had the Lancia fitted with a new, black Alcantara-look headliner, new Alcantara door trim and new black carpeting including new mats (custom-made).
The Delta is in more than excellent condition and has no rust. The engine is a gem, has the flexibility of a big six-cylinder at lower revs without the turbo assistance. As soon as the rev counter exceeds 3,500 rpm, you get that wonderful, genuine turbo push in your back.
This example is equipped with the (then optional) Recaro interior and the electronically controlled dampers.
Due to an upcoming emigration, this rarity is looking for another enthusiast. If you are interested, please send a mail via Autoscout24 or call.
Eind 2023 heb ik deze originele Delta HF in Italië gekocht van de eerste eigenaar, de heer Remigio Maero. Vanwege zijn hogere leeftijd, geboren in juli 1942, wilde hij niet langer met de Lancia rijden.
De auto is in Saluzzo, Noord-Italië, altijd geserviced bij de lokale Fiat/Lancia dealer. Deze heeft bijvoorbeeld op 8 juni 2020 - bij 107.073 km - de distributieriem vervangen. De aanwezige service historie gaat terug tot juni 2012 bij km-stand 93.445. De originele Italiaanse tenaamstelling uit 1994 - op naam van de heer Maero - is nog aanwezig.
In september 2024 is de auto onderhouden bij Van Neerijnen in Utrecht, de bekende Alfa/Lancia specialist bij 109.434 km. In oktober 2024 zijn er vier nieuwe zomerbanden gemonteerd.
In februari 2025 heb ik de Lancia laten voorzien van een nieuwe, zwarte Alcantara-look hemel, nieuwe Alcantara deurbekleding en nieuwe zwarte vloerbedekking inclusief nieuwe matten (op maat gemaakt).
De Delta is in meer dan uitstekende staat en kent geen roest. De motor is een juweel, heeft zonder de turbo assistentie bij lagere toeren al de souplesse van een dikke zescilinder. Zodra de toerenteller boven de 3.500 tpm uitkomt krijg je die heerlijke, onvervalste turboduw in je rug.
Dit exemplaat is voorzien van het (toen optionele) Recaro interieur en de elektronisch geregelde dempers.
Vanwege een aankomende emigratie is deze zeldzaamheid op zoek naar een andere liefhebber. Bij interessse graag een e-mail via Autoscout24 of even bellen.
English:
At the end of 2023, I bought this very original Delta HF in Italy from the first owner, Mr. Remigio Maero. Due to his older age, born in July 1942, he no longer wanted to drive the Lancia.
The car has always been serviced in Saluzzo, Northern Italy, by the local Fiat/Lancia dealer. For example, on June 8, 2020 - at 107,073 km - the timing belt was replaced. The service history goes back to June 2012 at 93,445 km. The original Italian registration from 1994 - in the name of Mr. Maero - is still present.
In September 2024, the car was serviced by Van Neerijnen in Utrecht, the well-known Alfa/Lancia specialist at 109,434 km. In October 2024, four new summer tires were fitted.
In February 2025, I had the Lancia fitted with a new, black Alcantara-look headliner, new Alcantara door trim and new black carpeting including new mats (custom-made).
The Delta is in more than excellent condition and has no rust. The engine is a gem, has the flexibility of a big six-cylinder at lower revs without the turbo assistance. As soon as the rev counter exceeds 3,500 rpm, you get that wonderful, genuine turbo push in your back.
This example is equipped with the (then optional) Recaro interior and the electronically controlled dampers.
Due to an upcoming emigration, this rarity is looking for another enthusiast. If you are interested, please send a mail via Autoscout24 or call.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.