Kilometerstand
18.324 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/1972
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
37 kW (50 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
 - Overig
 - Categorie
 - Gebruikt
 - Deuren
 - 2
 
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
 - 18.324 km
 - Bouwjaar
 - 05/1972
 
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
 - 37 kW (50 PK)
 - Transmissie
 - Handgeschakeld
 - Cilinders
 - 4
 - Leeggewicht
 - 739 kg
 
Energieverbruik
- Brandstof
 - Benzine
 
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
 - Rood
 - Soort lak
 - Andere
 
Beschrijving
Na lang twijfelen verkoop ik mijn Opel Kadett B Sedan uit 1972. De auto is APK-vrij.
Is probleemloos en zonder adviespunten door de laatste APK gekomen.
Is jaren lang mijn dagelijkse auto geweest met de intentie deze ooit op te knappen, maar door andere projecten ben ik helaas nooit verdergekomen
Ik heb er wel voor gekozen hen in de Hammerite te zetten om hem zo goed mogenlijk tegen de elementen te beschermen.
Technisch:
Starten lopen rijden
Lange pook-versie, maar valt soms uit de 3e versnelling (waarschijnlijk kunststof selector) ik stoorde mij hier niet aan.
Punten en condensator vernieuwd, kleppen gesteld, carburateur gereviseerd & ultrasoon gereinigd.
Brandstofpomp en ontstekingstoren vervangen (niet nieuw).
Wat er gedaan is:
Stuurhuis vervangen en stuurkogel
Draag armrubbers
Nieuwe remleidingen + remcilinders
Sportieve schokbrekers (Splendid)
Nieuwe kachelradiator
Motorsteunen vervangen
Optisch & roest:
Hammerite rood gerold! (geen strakke showauto, wel rijd-klaar)
Binnenkant van de kofferbak ook meegeschilderd
Achterklep sluit niet heel mooi (oud schadeherstel met lood in de naden)
Achterste wielkasten: ooit slecht ingelast → roestomvormer gebruikt, geplamuurd en gerold maar moet even goed gedaan worden
Interieur & extra’s:
Interieur redelijk netjes
Stuur uit een Rallye Kadett
Toerenteller ingebouwd (niet origineel, netjes weggewerkt)
Foglights achter de grill
Trekhaak aanwezig (niet op kenteken)
Reserve onderdelen:
Ander voorraam er bij
die er in zit heeft wat slijp en las spetters
Reserve tellers en klokjes
Raamrubbers voor en achter met sierpees
Raamrubbers driehoek klapraampjes
Raamrubbers deuren ook het vilt
Originele motorkap (nu zit er een verhoogde op)
Sierlijsten achterraampjes
Sierlijsten voordeuren
Was ooit begonnen met een lpg systeem gedeelte aanwezig niet compleet
DIY verlaging setje voor de vooras (nog af te maken)
Tegen meerprijs 8j velgen breedstaalstaal.
Nog veel meer losse onderdelen en veel werkplaats boeken.
Kortom:
Geen concoursauto,
Maar wel een eerlijke basis en hard,rijd goed starten lopen
Maar plaatwerk heeft aandacht nodig qil je hem echt mooi maken.
Ideale Kadett voor de liefhebber die wel wil rijden en zelf nog wat wil sleutelen.
Prijs:
Vraagprijs €2.950,00 (of een goed bod).
Is probleemloos en zonder adviespunten door de laatste APK gekomen.
Is jaren lang mijn dagelijkse auto geweest met de intentie deze ooit op te knappen, maar door andere projecten ben ik helaas nooit verdergekomen
Ik heb er wel voor gekozen hen in de Hammerite te zetten om hem zo goed mogenlijk tegen de elementen te beschermen.
Technisch:
Starten lopen rijden
Lange pook-versie, maar valt soms uit de 3e versnelling (waarschijnlijk kunststof selector) ik stoorde mij hier niet aan.
Punten en condensator vernieuwd, kleppen gesteld, carburateur gereviseerd & ultrasoon gereinigd.
Brandstofpomp en ontstekingstoren vervangen (niet nieuw).
Wat er gedaan is:
Stuurhuis vervangen en stuurkogel
Draag armrubbers
Nieuwe remleidingen + remcilinders
Sportieve schokbrekers (Splendid)
Nieuwe kachelradiator
Motorsteunen vervangen
Optisch & roest:
Hammerite rood gerold! (geen strakke showauto, wel rijd-klaar)
Binnenkant van de kofferbak ook meegeschilderd
Achterklep sluit niet heel mooi (oud schadeherstel met lood in de naden)
Achterste wielkasten: ooit slecht ingelast → roestomvormer gebruikt, geplamuurd en gerold maar moet even goed gedaan worden
Interieur & extra’s:
Interieur redelijk netjes
Stuur uit een Rallye Kadett
Toerenteller ingebouwd (niet origineel, netjes weggewerkt)
Foglights achter de grill
Trekhaak aanwezig (niet op kenteken)
Reserve onderdelen:
Ander voorraam er bij
die er in zit heeft wat slijp en las spetters
Reserve tellers en klokjes
Raamrubbers voor en achter met sierpees
Raamrubbers driehoek klapraampjes
Raamrubbers deuren ook het vilt
Originele motorkap (nu zit er een verhoogde op)
Sierlijsten achterraampjes
Sierlijsten voordeuren
Was ooit begonnen met een lpg systeem gedeelte aanwezig niet compleet
DIY verlaging setje voor de vooras (nog af te maken)
Tegen meerprijs 8j velgen breedstaalstaal.
Nog veel meer losse onderdelen en veel werkplaats boeken.
Kortom:
Geen concoursauto,
Maar wel een eerlijke basis en hard,rijd goed starten lopen
Maar plaatwerk heeft aandacht nodig qil je hem echt mooi maken.
Ideale Kadett voor de liefhebber die wel wil rijden en zelf nog wat wil sleutelen.
Prijs:
Vraagprijs €2.950,00 (of een goed bod).
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
 - Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
 - Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
 
Meer informatie
- Homepage
 - Resultaten
 - Opel
 - Kadett
 - Opel Kadett 1.1 XE
 

