Kilometerstand
36.386 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1969
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
121 kW (165 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 87-PH-68
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 36.386 km
- Bouwjaar
- 06/1969
- Vorige eigenaren
- 6
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.498 cm³
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.076 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rood
Beschrijving
Te koop - TR6
De TR6 is origineel in 1969 opgebouwd in België uit onderdelen die vanuit Engeland zijn verscheept (zogeheten CKD-auto). Op 17 juni 1969 is hij voor het eerst op kenteken gezet. Helaas is in 1977 door de eerste eigenaar om onbekende reden een nieuw kenteken aangevraagd, waardoor het originele kenteken (68-45-JF) verloren is gegaan.
De auto begon als een TR6 PI (met injectie), maar de tweede eigenaar heeft deze omgebouwd naar carburateurs. Ik heb deze gekocht van de 3e eigenaar.
Nette auto, echte rijders auto! Kap is helemaal netjes, geen scheuren. Lak is netjes, maar verwacht geen concoursstaat. Gewoon lekker in rijden.
Voor meer info/ video stuur een whatsapp.
Bedrijfsinformatie
+31624731230 Whatsapp voor een filmpje rondom de auto
Bezichtiging en proefrit zijn alleen mogelijk op afspraak (ben er bijna altijd in het weekend of 's avonds). Neem gerust contact op!
Meer informatie
Modelreeks: jul. 1972 - jul. 1975
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De TR6 is origineel in 1969 opgebouwd in België uit onderdelen die vanuit Engeland zijn verscheept (zogeheten CKD-auto). Op 17 juni 1969 is hij voor het eerst op kenteken gezet. Helaas is in 1977 door de eerste eigenaar om onbekende reden een nieuw kenteken aangevraagd, waardoor het originele kenteken (68-45-JF) verloren is gegaan.
De auto begon als een TR6 PI (met injectie), maar de tweede eigenaar heeft deze omgebouwd naar carburateurs. Ik heb deze gekocht van de 3e eigenaar.
Nette auto, echte rijders auto! Kap is helemaal netjes, geen scheuren. Lak is netjes, maar verwacht geen concoursstaat. Gewoon lekker in rijden.
Voor meer info/ video stuur een whatsapp.
Bedrijfsinformatie
+31624731230 Whatsapp voor een filmpje rondom de auto
Bezichtiging en proefrit zijn alleen mogelijk op afspraak (ben er bijna altijd in het weekend of 's avonds). Neem gerust contact op!
Meer informatie
Modelreeks: jul. 1972 - jul. 1975
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 298,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfNuchter Twents B.V.
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2025ContactSven Wilmink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.