Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Als je om je heen kijkt, lijken de compacte suv's op de Nederlandse wegen vooral afkomstig te zijn van Renault en de Volkswagen Groep. De nieuwe Honda HR-V probeert daar verandering in aan te brengen. Hij daagt de Volkswagen T-Cross uit met een zuinige hybride-aandrijflijn.
De werkelijke actieradius van elektrische auto's valt vaak vies tegen. In absolute kilometers gemeten, in elk geval. Kijk je naar de procenten, dan zijn dit de 10 elektrische auto's waarvan de actieradius het meest tegenvalt.
De Honda HR-V is er alleen nog als hybride. Honda prijst de techniek aan met radiospotjes waarin de link wordt gelegd met Max Verstappen. Maar zelfs de bemiddelde Formule 1-coureur zal schrikken van de hoge prijs …
Als auto's alleen op hun uiterlijk beoordeeld hoeven te worden, keuren we de Honda E meteen goed. Maar hoe brengt de elektrische Honda het er verder vanaf?
Honda Civic VIII (2006 – 2011
Honda heeft het moeilijk in Europa, misschien nog wel het meest in ons land.
De nieuwe Honda CR-V viel sinds zijn introductie altijd een beetje buiten de boot wat zijn aanschafprijs betreft. Door de komst van een verse dieselmotor wordt het verschil met de concurrentie aanzienlijk verkleind.
Altijd was de Toyota Prius een dankbaar object voor klagers: wat was hij lelijk, ondanks zijn doordachte techniek. Maar bij de Prius valt alles op z'n plaats.
Lotus is een veelgebruikte naam voor Chinese restaurants. Maar voortaan kun je de naam Lotus ook koppelen aan een Chinese suv. Wij reden met deze elektrische suv, de Lotus Eletre. Hoe bevalt-ie?
425 kilometer is de officiële actieradius van de MG4 Electric met 64 kWh. Maar wat is het échte bereik? Dus hoe ver kom je als met 100 km/h (of 130 km/h) over de snelweg rijdt? Dat testen wij!