Kilometerstand
139.750 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
141 kW (192 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 139.750 km
- Bouwjaar
- 03/1990
- APK
- 03/2027
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 141 kW (192 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.494 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.109 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Blauw
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Beste Lezer,
Deze E30 is bij mij al een aardige metamorfose ondergaan. Ik heb deze wagen vorig jaar ergens gekocht om op te knappen na lange stilstand. Ik heb hem nu zo ver dat ik er dagelijks gewoon mee rij alleen is hij optisch nog niet perfect. Onderstel is al helemaal aangepakt en motorisch loopt hij perfect.
De motor die in deze auto ligt is de welbekende m50b25 non vanos. Deze motoren brengen opzich vaak al €2500 op! Daarnaast zit een een nieuwe schroefset op van Madeno racing nieuwprijs (€3750,- kan je nakijken op hun website) deze set bestaat uit bilstein coilover set met eibach veren + camberplates met uniballs. Dit maakt de e30 erg betrouwbaar door bochten en comfortabel om er hard mee te rijden.
Het exterieur kan nog wat liefde gebruiken de motorkap en kofferklep laat de blanke lak los en links achter paneel is een keerthe slecht gespoten in kleur. Het interieur heeft wat gaten in de stoelen (zoals bijna elke e30 dat tegenwoordig heeft).
De koets is verder 100% roestvrij en eventueel te bekijken op de brug van onder. Achteras is gepoedercoat en gereviseerd. Alle remmen zijn nieuw samen met 5x120 conversie kit. Alle rubbers nieuw, wiellagers nieuw. De bbs velgen (afkomstig van een e36 m3) zijn nieuw opgeknapt met nieuwe Falken banden.
KM stand is NAP en de motor staat op kenteken!!
Om het al een frisse auto wat als leuke basis is om weer helemaal perfect te krijgen.
Deze E30 is bij mij al een aardige metamorfose ondergaan. Ik heb deze wagen vorig jaar ergens gekocht om op te knappen na lange stilstand. Ik heb hem nu zo ver dat ik er dagelijks gewoon mee rij alleen is hij optisch nog niet perfect. Onderstel is al helemaal aangepakt en motorisch loopt hij perfect.
De motor die in deze auto ligt is de welbekende m50b25 non vanos. Deze motoren brengen opzich vaak al €2500 op! Daarnaast zit een een nieuwe schroefset op van Madeno racing nieuwprijs (€3750,- kan je nakijken op hun website) deze set bestaat uit bilstein coilover set met eibach veren + camberplates met uniballs. Dit maakt de e30 erg betrouwbaar door bochten en comfortabel om er hard mee te rijden.
Het exterieur kan nog wat liefde gebruiken de motorkap en kofferklep laat de blanke lak los en links achter paneel is een keerthe slecht gespoten in kleur. Het interieur heeft wat gaten in de stoelen (zoals bijna elke e30 dat tegenwoordig heeft).
De koets is verder 100% roestvrij en eventueel te bekijken op de brug van onder. Achteras is gepoedercoat en gereviseerd. Alle remmen zijn nieuw samen met 5x120 conversie kit. Alle rubbers nieuw, wiellagers nieuw. De bbs velgen (afkomstig van een e36 m3) zijn nieuw opgeknapt met nieuwe Falken banden.
KM stand is NAP en de motor staat op kenteken!!
Om het al een frisse auto wat als leuke basis is om weer helemaal perfect te krijgen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.