Kilometerstand
12.446 km
Transmissie
Half/Semi-automaat
Bouwjaar
06/1975
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
91 kW (124 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 12.446 km
- Bouwjaar
- 06/1975
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 91 kW (124 PK)
- Transmissie
- Half/Semi-automaat
- Cilinderinhoud
- 2.347 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.450 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Deze mooie en prima rijdende Citroen DS Pallas 2300 Semi Automatic is van bouwjaar 1975, inderdaad een van de laatste DS modellen dus, daarna kwam de CX op de markt. Het gaat hier dus om de grootste motor die in de DS te krijgen was, met de meest luxueuze uitrusting (Pallas) en met een carburateur in plaats van de (storingsgevoeligere) benzine inspuiting. (2347 cc, 124 pk)
De auto heeft een afgemelde Nederlandse registratie, zodat een (Nederlandse) koper bij de RDW gemakkelijk de auto kan laten her-registreren.
De kleur van de auto is de originele kleur, Citroen noemt hem : “Vert Argente” code AC527AS, een prachtige metallic groene kleur die hem heel goed staat. Hij ziet er netjes uit, enkele plekjes hebben wat aandacht nodig. Zie de foto's. Ook de onderzijde is goed bijgehouden en daarmee in nette maar niet perfecte toestand.
Onlangs is een nieuwe brandstofpomp gemonteerd, de auto start prima, rijdt goed, de schakeling verloopt netjes, maar omdat de auto een tijd heeft stilgestaan is een onderhoudsbeurt aan te raden voor de auto in gebruik te nemen. Dat geldt natuurlijk voor iedere gebruikte auto, dus ook voor deze Pallas.
Het interieur is netjes, bekleding en deurpanelen ook, met gebruikssporen. De hemelbekleding is ooit eens niet al te professioneel vervangen. De vloermatten / bekleding is prima. Zie de fotos.
De auto staat in Hengevelde, Nederland en kan hier vanzelfsprekend worden opgehaald. De auto kan tegen meerprijs van 150 euro in Nederland worden bezorgd (excl. De Waddeneilanden)
De auto heeft een afgemelde Nederlandse registratie, zodat een (Nederlandse) koper bij de RDW gemakkelijk de auto kan laten her-registreren.
De kleur van de auto is de originele kleur, Citroen noemt hem : “Vert Argente” code AC527AS, een prachtige metallic groene kleur die hem heel goed staat. Hij ziet er netjes uit, enkele plekjes hebben wat aandacht nodig. Zie de foto's. Ook de onderzijde is goed bijgehouden en daarmee in nette maar niet perfecte toestand.
Onlangs is een nieuwe brandstofpomp gemonteerd, de auto start prima, rijdt goed, de schakeling verloopt netjes, maar omdat de auto een tijd heeft stilgestaan is een onderhoudsbeurt aan te raden voor de auto in gebruik te nemen. Dat geldt natuurlijk voor iedere gebruikte auto, dus ook voor deze Pallas.
Het interieur is netjes, bekleding en deurpanelen ook, met gebruikssporen. De hemelbekleding is ooit eens niet al te professioneel vervangen. De vloermatten / bekleding is prima. Zie de fotos.
De auto staat in Hengevelde, Nederland en kan hier vanzelfsprekend worden opgehaald. De auto kan tegen meerprijs van 150 euro in Nederland worden bezorgd (excl. De Waddeneilanden)
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.