Ferrari RomaSpider 3.9 V8 | Pass. display | Daytona Seats | Ca
€ 397.5001
Incl. BTW
Autobedrijf Wim Prins
Kilometerstand
1.182 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2025
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
456 kW (620 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.182 km
- Bouwjaar
- 06/2025
- APK
- Nieuw
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 456 kW (620 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.855 cm³
- Versnellingen
- 8
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 1.472 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grigio Scuro
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Ferrari Roma Spider Grigio Scuro
Nieuw uit de doos: deze uniek geconfigureerde Ferrari Roma Spider kent precies 0 eigenaren. Het ‘unboxen’ hebben wij echter al voor u gedaan. Met liefde, want deze Prancing Horse bestuderen is één groot feest. Zo ontdekten we achter de schitterende Grigio Scuro carrosserie heuse Daytona Seats voorzien van leder, alcantara, verwarming, ventilatie en Giallo details. Meer luxe is er in de vorm van een Passenger Display en 360 graden camera. Wie het racegevoel wil laten overheersen doet er verstandig aan het stuurwiel goed in zich op te nemen, want dat is gemaakt van carbon en bevat een LED Shift Indicator. Via carbon schakelflippers worden 8 automatische versnellingen even naadloos als explosief ingezet op weg naar een topsnelheid van 320 km/h. Verantwoordelijk voor deze magische prestaties is een juweel van een Ferrari V8 mét dubbele turbo, goed voor een verpletterende output van 620 pk. Dak eraf, voet naar beneden en afvinken maar, die eerste eigenaar.
Exterieur
De Roma brengt het oude, vertrouwde Ferrari-gevoel naar boven. Zijn design is meesterlijk, zoals we dat van vroegere legendes uit Maranello kennen. Less is more – opvallende luchtsleuven, inkepingen en andere ‘extreme’ styling elementen schitteren door afwezigheid. Wat daarvoor in de plaats komt is heel veel ‘more’ elegantie. Het plaatwerk is prachtig vlak en de welvingen zijn heerlijk rond. Zó schets je een geboren klassieker! De Spider voegt hier natuurlijk een extra open karakter aan toe. Letterlijk. De soft-top is zwart van kleur en zorgt daarmee voor een even subtiel als smaakvol contrast met de historische Grigio Scuro carrosserielak. Het Giallo stikselwerk maakt het meer dan af en legt een voorzichtige link naar de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen en de Giallo remklauwen achter de Forged Diamond velgen. Brede spatborden geven de Roma charisma en kracht, terwijl de zwarte diffusor en dito eindstukken van de 4 uitlaten duiden op serieuze performance. Deze gloednieuwe Ferrari is he-le-maal áf!
Interieur
Het classy ontwerp geeft de Roma Spider een harmonieuze uitstraling. In harmonie is zeker ook de cockpit: het symmetrische dashboard is een typische designfeature van de moderne Ferrari. Bestuurder en bijrijder worden van elkaar gescheiden aan de hand van een recht naar beneden getrokken, gespiegeld verloop van de midden-/tunnelconsole. Centraal hierin ligt een verticaal gepositioneerd, verstelbaar scherm als een soort omgekeerde iPad opgesteld. Welkom in de digitale wereld, lijkt ook de Passenger Display te willen roepen. Maar wat ons betreft gaat de meeste aandacht uit naar het gecombineerde materiaalgebruik, waarbij Nero leder en alcantara vloeiend in elkaar overgaan. Dit zien we terug op het dashboard, de portieren en op de Daytona Seats – stuk voor stuk afgewerkt met Giallo contraststiksels. Dezelfde als op de soft-top. Dat geldt ook voor de stiksels in het stuurwiel, de zonnekleppen, alsmede de Giallo Cavallino’s in de hoofdsteunen en matten voorzien van Giallo details + Roma opschriften. Een Ferrari voor de fijnproevers dus, dat moge duidelijk zijn. Maar dan wel één met een carbon stuur + shift paddles en een LED Shift Indicator, voor het geval u de wind maximaal door uw haren wilt laten wapperen. De aluminium voetsteun laat u op dergelijke momenten lekker links liggen…
Opties & extra’s
Terwijl de Passenger Display de prestaties van de Ferrari Roma Spider haarfijn in beeld brengt, geeft het scherm aan de bestuurderskant onder andere het zicht van de 360 graden camera perfect weer. De verwarming en ventilatie van onder andere de stoelen zijn op hun beurt via het centrale infotainmentscherm te bedienen. Wordt het u allemaal te modern in een dergelijk tijdloos stijlicoon? Snappen we. Scroll daarom gauw verder.
Techniek & performance
Ja, de dubbel geblazen 8-cilinder voorin staat bol van de geavanceerde technologie. En het klopt dat een vermogen van 620 pk, 761 Nm koppel uit een 3,9 liter motor allesbehalve nostalgische gevoelens opwekt. Maar toch, accelereren van 0 naar 100 km/h binnen 3,4 seconden biedt – vooral met de Spider kap eraf – pure Ferrari beleving. Zoiets is nauwelijks onder woorden te brengen. Wie er geen genoeg van kan krijgen raast volautomatisch door 8 versnellingen en bereikt uiteindelijk de bizar hoge topsnelheid van 320 km/h. Alles wat daartussenin gebeurt is echter vele malen interessanter. De breedte van uw glimlach bijvoorbeeld…
Grigio Scuro
Forged Diamond rims
Giallo remklauwen
Scuderia shields
Nero lederen/alcantara Daytona Seats
Stoelverwarming & -ventilatie
Alcantara dashboard & deurpanelen
Giallo cavallino's in hoofdsteunen
Matten met Roma Spider logo
Carbon stuur + LED's
Passenger Display
Aluminium footrest
360 camera
Neem gerust contact op bij interesse of kom langs in Nunspeet.
Met vriendelijke groet,
team Prins
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2023 - 2025
Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Wielbasis: 267 cm
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 320 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur
Veiligheid
Overige
Nieuw uit de doos: deze uniek geconfigureerde Ferrari Roma Spider kent precies 0 eigenaren. Het ‘unboxen’ hebben wij echter al voor u gedaan. Met liefde, want deze Prancing Horse bestuderen is één groot feest. Zo ontdekten we achter de schitterende Grigio Scuro carrosserie heuse Daytona Seats voorzien van leder, alcantara, verwarming, ventilatie en Giallo details. Meer luxe is er in de vorm van een Passenger Display en 360 graden camera. Wie het racegevoel wil laten overheersen doet er verstandig aan het stuurwiel goed in zich op te nemen, want dat is gemaakt van carbon en bevat een LED Shift Indicator. Via carbon schakelflippers worden 8 automatische versnellingen even naadloos als explosief ingezet op weg naar een topsnelheid van 320 km/h. Verantwoordelijk voor deze magische prestaties is een juweel van een Ferrari V8 mét dubbele turbo, goed voor een verpletterende output van 620 pk. Dak eraf, voet naar beneden en afvinken maar, die eerste eigenaar.
Exterieur
De Roma brengt het oude, vertrouwde Ferrari-gevoel naar boven. Zijn design is meesterlijk, zoals we dat van vroegere legendes uit Maranello kennen. Less is more – opvallende luchtsleuven, inkepingen en andere ‘extreme’ styling elementen schitteren door afwezigheid. Wat daarvoor in de plaats komt is heel veel ‘more’ elegantie. Het plaatwerk is prachtig vlak en de welvingen zijn heerlijk rond. Zó schets je een geboren klassieker! De Spider voegt hier natuurlijk een extra open karakter aan toe. Letterlijk. De soft-top is zwart van kleur en zorgt daarmee voor een even subtiel als smaakvol contrast met de historische Grigio Scuro carrosserielak. Het Giallo stikselwerk maakt het meer dan af en legt een voorzichtige link naar de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen en de Giallo remklauwen achter de Forged Diamond velgen. Brede spatborden geven de Roma charisma en kracht, terwijl de zwarte diffusor en dito eindstukken van de 4 uitlaten duiden op serieuze performance. Deze gloednieuwe Ferrari is he-le-maal áf!
Interieur
Het classy ontwerp geeft de Roma Spider een harmonieuze uitstraling. In harmonie is zeker ook de cockpit: het symmetrische dashboard is een typische designfeature van de moderne Ferrari. Bestuurder en bijrijder worden van elkaar gescheiden aan de hand van een recht naar beneden getrokken, gespiegeld verloop van de midden-/tunnelconsole. Centraal hierin ligt een verticaal gepositioneerd, verstelbaar scherm als een soort omgekeerde iPad opgesteld. Welkom in de digitale wereld, lijkt ook de Passenger Display te willen roepen. Maar wat ons betreft gaat de meeste aandacht uit naar het gecombineerde materiaalgebruik, waarbij Nero leder en alcantara vloeiend in elkaar overgaan. Dit zien we terug op het dashboard, de portieren en op de Daytona Seats – stuk voor stuk afgewerkt met Giallo contraststiksels. Dezelfde als op de soft-top. Dat geldt ook voor de stiksels in het stuurwiel, de zonnekleppen, alsmede de Giallo Cavallino’s in de hoofdsteunen en matten voorzien van Giallo details + Roma opschriften. Een Ferrari voor de fijnproevers dus, dat moge duidelijk zijn. Maar dan wel één met een carbon stuur + shift paddles en een LED Shift Indicator, voor het geval u de wind maximaal door uw haren wilt laten wapperen. De aluminium voetsteun laat u op dergelijke momenten lekker links liggen…
Opties & extra’s
Terwijl de Passenger Display de prestaties van de Ferrari Roma Spider haarfijn in beeld brengt, geeft het scherm aan de bestuurderskant onder andere het zicht van de 360 graden camera perfect weer. De verwarming en ventilatie van onder andere de stoelen zijn op hun beurt via het centrale infotainmentscherm te bedienen. Wordt het u allemaal te modern in een dergelijk tijdloos stijlicoon? Snappen we. Scroll daarom gauw verder.
Techniek & performance
Ja, de dubbel geblazen 8-cilinder voorin staat bol van de geavanceerde technologie. En het klopt dat een vermogen van 620 pk, 761 Nm koppel uit een 3,9 liter motor allesbehalve nostalgische gevoelens opwekt. Maar toch, accelereren van 0 naar 100 km/h binnen 3,4 seconden biedt – vooral met de Spider kap eraf – pure Ferrari beleving. Zoiets is nauwelijks onder woorden te brengen. Wie er geen genoeg van kan krijgen raast volautomatisch door 8 versnellingen en bereikt uiteindelijk de bizar hoge topsnelheid van 320 km/h. Alles wat daartussenin gebeurt is echter vele malen interessanter. De breedte van uw glimlach bijvoorbeeld…
Grigio Scuro
Forged Diamond rims
Giallo remklauwen
Scuderia shields
Nero lederen/alcantara Daytona Seats
Stoelverwarming & -ventilatie
Alcantara dashboard & deurpanelen
Giallo cavallino's in hoofdsteunen
Matten met Roma Spider logo
Carbon stuur + LED's
Passenger Display
Aluminium footrest
360 camera
Neem gerust contact op bij interesse of kom langs in Nunspeet.
Met vriendelijke groet,
team Prins
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2023 - 2025
Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Wielbasis: 267 cm
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 320 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Achterspoiler
- Elektrisch bedienbare kap
- Giallo remklauwen
- Voorspoiler
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Alcantara dashboard
- Alcantara deurpanelen
- Carbon stuurwiel
- Daytona Style stoelen
- Giallo Ferrari logo's in hoofdsteunen
- Giallo stiksels
- Passenger display
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- automatische snelheidsbegrenzing ISA
- Carbon exterieur delen
- Connected services
- diffusor
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 4.169,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfAutobedrijf Wim Prins
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2002ContactAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.