Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
375.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
09/1974
Brandstof
LPG
Vermogen kW (PK)
110 kW (150 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/Off-Road/Pick-Up
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 375.000 km
- Bouwjaar
- 09/1974
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 110 kW (150 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- LPG
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Te koop .
Na lang overwegen ga ik hem toch verkopen, deze nostalgische Range Rover Classic uit 1974. Een dikke vier jaar lang door mij gebruikt als daily- driver. Ik ben er in die vier jaar o.a. mee naar Engeland( 2023) , Kroatië( 2024) en Ukraine (2021)gereden. Verwacht geen 100 % originele Range Rover. En de lak word al slechter. De auto heeft weinig tot geen roest. De bekende plekken zijn aangepakt.
De range rover is APK vrij en wegenbelasting vrij. Rijd op zowel LPG en benzine. Er staat 375000 op de teller.
Het betreft een Vogue SEi 3.9 v8 model dus met alle toeters en bellen erop die er toen waren.
Electrische ramen, elektrisch schuif en kantel dak, stoel verwarming bestuurderskant, cruise control, elektrisch verstelbare stoelen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, afstandsbediening centrale vergrendeling, airco, luchtvering systeem.
De vorige eigenaar die de auto 20 jaar lang heeft gehad heeft zowel de motor als de versnelling bak gereviseerd. Motor loopt nog steeds als een zonnetje. Schakelen doet ie ook prima.
De afgelopen 4 jaar heeft ie natuurlijk ook het nodige aan onderhoud gehad, maar ook zijn de nodige onderdelen vervangen preventief of correctief.
Dynamo
2 lucht balgen ( luchtvering) lucht compressor revisie,
Waterpomp, thermostaat
Elektronische verdeler met bougies en bougiekabels
Lpg installatie revisie set
4 schokdempers
Nieuwe remschijven voor en achter met remblokken
Recent stuurhuis gereviseerd. Stuurbekrachtiging pomp en leidingen vervangen
Visco koppeling.
Uitlaat systeem.
Subwoofer geplaatst.
Wat op dit moment niet goed werkt is de verwarming ventilator motor. Deze is aan vervanging toe. Lagers zijn op. Ik heb er 1 reserve liggen. De airco is steenkoud. De range rover heeft 2 gescheiden ventilatoren voor warm en koud dus dat is wel gunstig
Er zit een goed handboek bij met hoe en wat van de range rover. Haynes. En nog veel meer aan documentatie over de range rover zelf gespaard in die 4 jaar.
Ik ben ongetwijfeld nog wat vergeten. Als je meer wilt weten dan hoor ik het graag. Ik ben bereid om bij echte interesse alles te laten zien en doen wat het rijden van zo n auto nu net juist zo bijzonder maakt.
Na lang overwegen ga ik hem toch verkopen, deze nostalgische Range Rover Classic uit 1974. Een dikke vier jaar lang door mij gebruikt als daily- driver. Ik ben er in die vier jaar o.a. mee naar Engeland( 2023) , Kroatië( 2024) en Ukraine (2021)gereden. Verwacht geen 100 % originele Range Rover. En de lak word al slechter. De auto heeft weinig tot geen roest. De bekende plekken zijn aangepakt.
De range rover is APK vrij en wegenbelasting vrij. Rijd op zowel LPG en benzine. Er staat 375000 op de teller.
Het betreft een Vogue SEi 3.9 v8 model dus met alle toeters en bellen erop die er toen waren.
Electrische ramen, elektrisch schuif en kantel dak, stoel verwarming bestuurderskant, cruise control, elektrisch verstelbare stoelen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, afstandsbediening centrale vergrendeling, airco, luchtvering systeem.
De vorige eigenaar die de auto 20 jaar lang heeft gehad heeft zowel de motor als de versnelling bak gereviseerd. Motor loopt nog steeds als een zonnetje. Schakelen doet ie ook prima.
De afgelopen 4 jaar heeft ie natuurlijk ook het nodige aan onderhoud gehad, maar ook zijn de nodige onderdelen vervangen preventief of correctief.
Dynamo
2 lucht balgen ( luchtvering) lucht compressor revisie,
Waterpomp, thermostaat
Elektronische verdeler met bougies en bougiekabels
Lpg installatie revisie set
4 schokdempers
Nieuwe remschijven voor en achter met remblokken
Recent stuurhuis gereviseerd. Stuurbekrachtiging pomp en leidingen vervangen
Visco koppeling.
Uitlaat systeem.
Subwoofer geplaatst.
Wat op dit moment niet goed werkt is de verwarming ventilator motor. Deze is aan vervanging toe. Lagers zijn op. Ik heb er 1 reserve liggen. De airco is steenkoud. De range rover heeft 2 gescheiden ventilatoren voor warm en koud dus dat is wel gunstig
Er zit een goed handboek bij met hoe en wat van de range rover. Haynes. En nog veel meer aan documentatie over de range rover zelf gespaard in die 4 jaar.
Ik ben ongetwijfeld nog wat vergeten. Als je meer wilt weten dan hoor ik het graag. Ik ben bereid om bij echte interesse alles te laten zien en doen wat het rijden van zo n auto nu net juist zo bijzonder maakt.
Leasing
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.