Maserati Quattroporte4.7 S - Youngtimer - VAT Car -
€ 47.5001
Incl. BTW
€ 39.662,- Excl. BTW
Cool Classic Club
Kilometerstand
71.834 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
05/2009
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
317 kW (431 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- HFG-44-K
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 71.834 km
- Bouwjaar
- 05/2009
- APK
- Nieuw
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 317 kW (431 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.691 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 1.965 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 365 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Oorspronkelijke kleur
- Bianco Eldorado (wit metallic)
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Andere
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
English/German Below.
“Regardless of where you are going. They will know you have arrived. In style obviously.” – Maserati
Na een ietwat lange espresso-pauze keerde Maserati begin jaren 2000 terug met een nieuw model Quattroporte. Eén van de mooiste Maserati’s ooit gemaakt: praktisch goed bruikbaar en met het hemelse geluid van de Maser-trademark – de 64 kleppen tellende V8. What’s not to like?
Nou, daar kunnen we vrij kort over zijn: de versnellingsbak. De Italianen vonden het destijds een magnifico idee om de DuoSelect semi-automaat – bekend uit de Ferrari 612 – in hun zakensedan te lepelen. In de praktijk bleek dat schakelen ongeveer zo vloeiend ging als de tango dansen op rolschaatsen… Lomp, schokkerig en altijd nét op het verkeerde moment.
Gelukkig kwam in 2007 de verlossing – en hoe. Maserati gaf haar topmodel een subtiele facelift en een ZF automatische transmissie. De drammerige diva veranderde plots in een elegante première ballerina. Het temperament bleef Italiaans, maar de uitvoering werd Duits strak.
En die van ons? Die is net een beetje extra Molto Bene.
Uitgevoerd in de zeldzame kleurcombinatie Bianco Eldorado met een Cuoio-interieur. Klassiek, stijlvol en zeldzaam. En het wordt nog mooier: deze Quattroporte is zowel een youngtimer als een BTW-auto. Dus voor de zakelijke rijder: certo, interessantissimo.
Verder voorzien van originele 20 inch velgen met nieuwe banden en remmen, schuif-/kanteldak, Bose Surround Sound infotainmentsysteem, iPod/iPhone-aansluiting, elektrisch verstelbare én verwarmde voor- en achterstoelen, elektrisch zonnescherm achter, Alcantara hemelbekleding, parkeersensoren voor en achter, Skyhook adaptieve demping, Bi-Xenon verlichting, sportveren (originele veren inbegrepen), en nog veel meer om op te noemen! Alle boekjes zijn keurig aanwezig.
Dus ja… zoals gezegd: what’s not to like?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
--
English.
“Regardless of where you are going. They will know you have arrived. In style, obviously.” – Maserati
After a rather long espresso break, Maserati returned in the early 2000s with a new Quattroporte model. One of the most beautiful Maseratis ever made: practically usable, and with that heavenly sound of the Maserati trademark – the 64-valve V8. What’s not to like?
Well, let’s be brief: the gearbox. The Italians thought it was a magnifico idea at the time to fit the DuoSelect semi-automatic – known from the Ferrari 612 – into their executive sedan. In practice, gear changes were about as smooth as dancing the tango on roller skates… Clunky, jerky, and always just at the wrong moment.
Luckily, salvation came in 2007 – and how. Maserati gave its flagship model a subtle facelift and a ZF automatic transmission. The demanding diva suddenly transformed into an elegant prima ballerina. The temperament remained thoroughly Italian, but the execution became crisply German.
And ours? Ours is just that little bit extra Molto Bene.
Finished in the rare colour combination Bianco Eldorado with a Cuoio interior. Classic, stylish, and rare. And it gets even better: this Quattroporte qualifies as both a youngtimer and a VAT car. So for business drivers: certo, interessantissimo.
Further equipped with original 20-inch wheels with new tyres and brakes, tilt-and-slide sunroof, Bose Surround Sound infotainment system, iPod/iPhone connection, electrically adjustable and heated front and rear seats, electric rear sunshade, Alcantara headliner, front and rear parking sensors, Skyhook adaptive suspension, Bi-Xenon headlights, sports springs (original springs included), and much more to list! All service books are present and correct.
So yes… as we said: what’s not to like?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
--
German.
„Egal, wohin Sie fahren – man wird wissen, dass Sie angekommen sind. In Stil, selbstverständlich.“ – Maserati
Nach einer etwas längeren Espresso-Pause kehrte Maserati Anfang der 2000er mit einem neuen Quattroporte-Modell zurück. Einer der schönsten je gebauten Maseratis: praktisch nutzbar und mit dem himmlischen Klang des Maserati-Markenzeichens – dem 64-Ventil-V8. Was soll man daran nicht mögen?
Nun, das lässt sich kurz sagen: das Getriebe. Die Italiener hielten es damals für eine magnifico Idee, das DuoSelect-Halbautomatikgetriebe – bekannt aus dem Ferrari 612 – in ihre Business-Limousine zu packen. In der Praxis schaltete es so geschmeidig wie Tango auf Rollschuhen… Grob, ruckelig und immer genau im falschen Moment.
Zum Glück kam 2007 die Erlösung – und wie! Maserati verpasste dem Topmodell ein dezentes Facelift und ein ZF-Automatikgetriebe. Die fordernde Diva verwandelte sich plötzlich in eine elegante Primaballerina. Das Temperament blieb italienisch, aber die Ausführung wurde typisch deutsch – präzise und klar.
Und unseres? Das ist einfach ein bisschen mehr Molto Bene.
In der seltenen Farbkombination Bianco Eldorado mit Cuoio-Interieur. Klassisch, stilvoll und selten. Und es wird noch besser: Dieser Quattroporte ist sowohl ein Youngtimer als auch ein Mehrwertsteuerfahrzeug. Für Geschäftskunden also: certo, interessantissimo.
Ausgestattet mit originalen 20-Zoll-Felgen mit neuen Reifen und Bremsen, Schiebe-/Kippdach, Bose Surround Sound Infotainmentsystem, iPod/iPhone-Anschluss, elektrisch verstellbaren und beheizbaren Vorder- und Rücksitzen, elektrischem Heckrollo, Alcantara-Dachhimmel, Einparkhilfen vorne und hinten, Skyhook adaptivem Fahrwerk, Bi-Xenon-Scheinwerfern, Sportfedern (Originalfedern inklusive) – und noch vieles mehr! Alle Servicehefte sind lückenlos vorhanden.
Also ja… wie gesagt: Was soll man daran nicht mögen?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.400 kg
Wielbasis: 306 cm
Interieur
Interieurkleur: Cuoio
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 372 - € 412 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
Overig
“Regardless of where you are going. They will know you have arrived. In style obviously.” – Maserati
Na een ietwat lange espresso-pauze keerde Maserati begin jaren 2000 terug met een nieuw model Quattroporte. Eén van de mooiste Maserati’s ooit gemaakt: praktisch goed bruikbaar en met het hemelse geluid van de Maser-trademark – de 64 kleppen tellende V8. What’s not to like?
Nou, daar kunnen we vrij kort over zijn: de versnellingsbak. De Italianen vonden het destijds een magnifico idee om de DuoSelect semi-automaat – bekend uit de Ferrari 612 – in hun zakensedan te lepelen. In de praktijk bleek dat schakelen ongeveer zo vloeiend ging als de tango dansen op rolschaatsen… Lomp, schokkerig en altijd nét op het verkeerde moment.
Gelukkig kwam in 2007 de verlossing – en hoe. Maserati gaf haar topmodel een subtiele facelift en een ZF automatische transmissie. De drammerige diva veranderde plots in een elegante première ballerina. Het temperament bleef Italiaans, maar de uitvoering werd Duits strak.
En die van ons? Die is net een beetje extra Molto Bene.
Uitgevoerd in de zeldzame kleurcombinatie Bianco Eldorado met een Cuoio-interieur. Klassiek, stijlvol en zeldzaam. En het wordt nog mooier: deze Quattroporte is zowel een youngtimer als een BTW-auto. Dus voor de zakelijke rijder: certo, interessantissimo.
Verder voorzien van originele 20 inch velgen met nieuwe banden en remmen, schuif-/kanteldak, Bose Surround Sound infotainmentsysteem, iPod/iPhone-aansluiting, elektrisch verstelbare én verwarmde voor- en achterstoelen, elektrisch zonnescherm achter, Alcantara hemelbekleding, parkeersensoren voor en achter, Skyhook adaptieve demping, Bi-Xenon verlichting, sportveren (originele veren inbegrepen), en nog veel meer om op te noemen! Alle boekjes zijn keurig aanwezig.
Dus ja… zoals gezegd: what’s not to like?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
--
English.
“Regardless of where you are going. They will know you have arrived. In style, obviously.” – Maserati
After a rather long espresso break, Maserati returned in the early 2000s with a new Quattroporte model. One of the most beautiful Maseratis ever made: practically usable, and with that heavenly sound of the Maserati trademark – the 64-valve V8. What’s not to like?
Well, let’s be brief: the gearbox. The Italians thought it was a magnifico idea at the time to fit the DuoSelect semi-automatic – known from the Ferrari 612 – into their executive sedan. In practice, gear changes were about as smooth as dancing the tango on roller skates… Clunky, jerky, and always just at the wrong moment.
Luckily, salvation came in 2007 – and how. Maserati gave its flagship model a subtle facelift and a ZF automatic transmission. The demanding diva suddenly transformed into an elegant prima ballerina. The temperament remained thoroughly Italian, but the execution became crisply German.
And ours? Ours is just that little bit extra Molto Bene.
Finished in the rare colour combination Bianco Eldorado with a Cuoio interior. Classic, stylish, and rare. And it gets even better: this Quattroporte qualifies as both a youngtimer and a VAT car. So for business drivers: certo, interessantissimo.
Further equipped with original 20-inch wheels with new tyres and brakes, tilt-and-slide sunroof, Bose Surround Sound infotainment system, iPod/iPhone connection, electrically adjustable and heated front and rear seats, electric rear sunshade, Alcantara headliner, front and rear parking sensors, Skyhook adaptive suspension, Bi-Xenon headlights, sports springs (original springs included), and much more to list! All service books are present and correct.
So yes… as we said: what’s not to like?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
--
German.
„Egal, wohin Sie fahren – man wird wissen, dass Sie angekommen sind. In Stil, selbstverständlich.“ – Maserati
Nach einer etwas längeren Espresso-Pause kehrte Maserati Anfang der 2000er mit einem neuen Quattroporte-Modell zurück. Einer der schönsten je gebauten Maseratis: praktisch nutzbar und mit dem himmlischen Klang des Maserati-Markenzeichens – dem 64-Ventil-V8. Was soll man daran nicht mögen?
Nun, das lässt sich kurz sagen: das Getriebe. Die Italiener hielten es damals für eine magnifico Idee, das DuoSelect-Halbautomatikgetriebe – bekannt aus dem Ferrari 612 – in ihre Business-Limousine zu packen. In der Praxis schaltete es so geschmeidig wie Tango auf Rollschuhen… Grob, ruckelig und immer genau im falschen Moment.
Zum Glück kam 2007 die Erlösung – und wie! Maserati verpasste dem Topmodell ein dezentes Facelift und ein ZF-Automatikgetriebe. Die fordernde Diva verwandelte sich plötzlich in eine elegante Primaballerina. Das Temperament blieb italienisch, aber die Ausführung wurde typisch deutsch – präzise und klar.
Und unseres? Das ist einfach ein bisschen mehr Molto Bene.
In der seltenen Farbkombination Bianco Eldorado mit Cuoio-Interieur. Klassisch, stilvoll und selten. Und es wird noch besser: Dieser Quattroporte ist sowohl ein Youngtimer als auch ein Mehrwertsteuerfahrzeug. Für Geschäftskunden also: certo, interessantissimo.
Ausgestattet mit originalen 20-Zoll-Felgen mit neuen Reifen und Bremsen, Schiebe-/Kippdach, Bose Surround Sound Infotainmentsystem, iPod/iPhone-Anschluss, elektrisch verstellbaren und beheizbaren Vorder- und Rücksitzen, elektrischem Heckrollo, Alcantara-Dachhimmel, Einparkhilfen vorne und hinten, Skyhook adaptivem Fahrwerk, Bi-Xenon-Scheinwerfern, Sportfedern (Originalfedern inklusive) – und noch vieles mehr! Alle Servicehefte sind lückenlos vorhanden.
Also ja… wie gesagt: Was soll man daran nicht mögen?
"The key to an extraordinary life is quite literally a key."
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.400 kg
Wielbasis: 306 cm
Interieur
Interieurkleur: Cuoio
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 372 - € 412 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Achterbank met massagefunctie
- Audio-navigatie full map
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Houtafwerking interieur
- Stuur verstelbaar
- Verwarmde voorstoelen
Exterieur
- Koplampreiniging
Veiligheid
- Electronic Brake Distribution (EBD)
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
- Central Locking
- Comfort Pack back seats (Achterbank met massagefunctie)
- Sportuitlaatsysteem
- USB aansluiting
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 699,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfCool Classic Club
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2018ContactRobbert Buijs
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.