Kilometerstand
115.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
43 kW (58 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 115.000 km
- Bouwjaar
- 01/1989
- APK
- 01/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 08/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 05/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 43 kW (58 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 5
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Neerklapbare passagiersstoel
- Entertainment en Media
- Radio
- Extra
- Stalen velgen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
LET OP! Geen APK!
APK mogelijk op kosten koper (incl. evt. reparaties en grote of kleine beurt (eigen keuze) - excl. verkoopprijs) of voor de verkoopprijs van 3250 euro.
Zeer nette betrouwbare auto met zeer weinig roest.
Heeft door omstandigheden een aantal maanden geparkeerd moeten staan en heeft daardoor wat extra aandacht nodig. Motor is starten/lopen.
Onderhoudsboekjes en andere papieren zijn aanwezig, evenals 2 sleutels.
Inclusief originele velgen.
De distributieriem is tegen de 89.000 km vervangen in mei 2023.
De bougies zijn in het 4e kwartaal van 2024 vervangen. (ik heb de factuur)
Luchtvilter is in november 2024 vervangen.
Geschiedenis:
7 jaar geleden gekocht van Mazda garage v/d Akker in Leeuwarden, die de auto in 1989 als nieuw had verkocht aan een meneer die er nog geen 25.000 km mee had gereden. Na diens overlijden is de auto weer bij de garage teruggekomen en aan mij verkocht. De auto is al die tijd ook bij deze garage in onderhoud geweest.
Hij heeft toentertijd een extra bodem anti-roest behandeling gekregen en ik heb altijd getankt met euro 98.
Een paar jaar geleden is er iemand tegen de bumper (bestuurderkant voor) gereden en is doorgereden. Gelukkig is het bij lakschade (het is een (fabrieks)gespoten bumper) en een kleine verbuiging van het ophangstuk van de bumper gebleven. (laten controleren bij de garage, ze hebben gedaan wat ze konden zonder extra kosten te maken). Ook is het glaasje van de richtingaanwijzer in de bumper gebarsten. Dit alles heeft voor de APK en de kwaliteit van rijden geen invloed.
In de zomer van 2024 is het uiteinde van de uitlaat eraf gevallen (deze ligt in de kofferbak). De demper is intact waardoor je het verschil nauwlijks hoort. Uiteraard zal dit wel even aangpakt moeten worden.
Al met al een hele fijne, veelzijdige ruime auto die nog zeker vele rondes mee kan, maar ook goed te pronk gezet kan worden.
APK mogelijk op kosten koper (incl. evt. reparaties en grote of kleine beurt (eigen keuze) - excl. verkoopprijs) of voor de verkoopprijs van 3250 euro.
Zeer nette betrouwbare auto met zeer weinig roest.
Heeft door omstandigheden een aantal maanden geparkeerd moeten staan en heeft daardoor wat extra aandacht nodig. Motor is starten/lopen.
Onderhoudsboekjes en andere papieren zijn aanwezig, evenals 2 sleutels.
Inclusief originele velgen.
De distributieriem is tegen de 89.000 km vervangen in mei 2023.
De bougies zijn in het 4e kwartaal van 2024 vervangen. (ik heb de factuur)
Luchtvilter is in november 2024 vervangen.
Geschiedenis:
7 jaar geleden gekocht van Mazda garage v/d Akker in Leeuwarden, die de auto in 1989 als nieuw had verkocht aan een meneer die er nog geen 25.000 km mee had gereden. Na diens overlijden is de auto weer bij de garage teruggekomen en aan mij verkocht. De auto is al die tijd ook bij deze garage in onderhoud geweest.
Hij heeft toentertijd een extra bodem anti-roest behandeling gekregen en ik heb altijd getankt met euro 98.
Een paar jaar geleden is er iemand tegen de bumper (bestuurderkant voor) gereden en is doorgereden. Gelukkig is het bij lakschade (het is een (fabrieks)gespoten bumper) en een kleine verbuiging van het ophangstuk van de bumper gebleven. (laten controleren bij de garage, ze hebben gedaan wat ze konden zonder extra kosten te maken). Ook is het glaasje van de richtingaanwijzer in de bumper gebarsten. Dit alles heeft voor de APK en de kwaliteit van rijden geen invloed.
In de zomer van 2024 is het uiteinde van de uitlaat eraf gevallen (deze ligt in de kofferbak). De demper is intact waardoor je het verschil nauwlijks hoort. Uiteraard zal dit wel even aangpakt moeten worden.
Al met al een hele fijne, veelzijdige ruime auto die nog zeker vele rondes mee kan, maar ook goed te pronk gezet kan worden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.