Kilometerstand
201.998 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
09/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
85 kW (116 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 201.998 km
- Bouwjaar
- 09/1990
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2019
- Vorige eigenaren
- 8
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 85 kW (116 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.600 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.190 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische ramen
- Open dak
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- CD
- MP3
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Airbag passagier
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Te koop: Mazda MX5 NA
"Met pijn in mijn hart en blablabla"
Niks daarvan, hij staat al 6 jaar te wachten om gerepareerd te worden.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dat dus niet ga doen.
Dus ben jij, of ken jij de persoon die dit wel wil/kan doen, wacht dan niet langer!
Let wel op, er moet nog wel het een en ander aan de auto gebeuren voor je er mee de weg op kan.
Dan nu, wat krijg je allemaal bij de aanschaf van dit prachtexemplaar?
Vooral “what you see is what you get”. Ik heb ‘m 6 jaar geleden rijdend weggezet en er sindsdien niet meer naar omgekeken.
Verder, het is een Mazda Mx5 uit september 1990, die in 2000 uit Duitsland geïmporteerd is en nu iets meer dan 2 ton gelopen heeft.
Hij is ooit egaal rood geweest, inmiddels een aantal verschillende tinten. Blanke laklaag is hier en daar optioneel. Dorpels/achterschermen zijn een aantal jaren geleden gerepareerd ivm roest. Dat betekent alleen niet dat de roest helemaal weg is. Die zal vast wel weer ergens opgedoken zijn.
1.6 shortnose blok, met een stuk of honderd paarden. Staat op een TA Technix schroefsetje, dus lekker laag. “Sportief” klinkende dubbele uitlaat. Zitten nu OZ velgen onder, heb eventueel ook nog een set witte Speedline velgen (zoals op de twee na laatste foto) voor meerprijs ter overname. Inclusief zilveren hardtop met verwarming (moet alleen nog even een stekkertje op gezet worden). Softtop is niet helemaal waterdicht, maar kan er mee door. Tonneau cover, Glazen achterruit met verwarming. Smokey knipperlichten krijg je er ook gewoon gratis bij. (wel even de witte erin zetten als ie gekeurd moet worden). Ook gratis erbij is de US spec kentekenhouder achter, zodat je de auto kan laten omkeuren op 18.2 platen voor extra stijlpunten ofzo. Houten Momo stuurtje zit er ook nog in, en als kers op de taart een vette GV-Lip aan de voorkant.
Wat is er dan mis mee vraag je je misschien af? Best wel het een en ander, er zal wat las- en slijpwerk gedaan moeten worden. Er is iets mis met een stabilisatorstang. De sleutel is afgebroken in het contactslot. De riem van het passagiersraam is geknapt, dus die zit nu dicht met tie-wraps. De lak is slecht. Groot licht stand doet het niet. Dus als je dat aan wil hebben moet je het hendeltje naar je toe getrokken houden. Houten versnellingspook is losgelaten. Dus die zal even gelijmd moeten worden. Ik zal vast nog iets vergeten zijn, maar zie dat als een verrassing voor later.
Al met al een prima auto om als donor te gebruiken of een leuk project om op te knappen. Als je er deze zomer nog mee de weg op wil moet je wel flink aan de gang.
"Met pijn in mijn hart en blablabla"
Niks daarvan, hij staat al 6 jaar te wachten om gerepareerd te worden.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dat dus niet ga doen.
Dus ben jij, of ken jij de persoon die dit wel wil/kan doen, wacht dan niet langer!
Let wel op, er moet nog wel het een en ander aan de auto gebeuren voor je er mee de weg op kan.
Dan nu, wat krijg je allemaal bij de aanschaf van dit prachtexemplaar?
Vooral “what you see is what you get”. Ik heb ‘m 6 jaar geleden rijdend weggezet en er sindsdien niet meer naar omgekeken.
Verder, het is een Mazda Mx5 uit september 1990, die in 2000 uit Duitsland geïmporteerd is en nu iets meer dan 2 ton gelopen heeft.
Hij is ooit egaal rood geweest, inmiddels een aantal verschillende tinten. Blanke laklaag is hier en daar optioneel. Dorpels/achterschermen zijn een aantal jaren geleden gerepareerd ivm roest. Dat betekent alleen niet dat de roest helemaal weg is. Die zal vast wel weer ergens opgedoken zijn.
1.6 shortnose blok, met een stuk of honderd paarden. Staat op een TA Technix schroefsetje, dus lekker laag. “Sportief” klinkende dubbele uitlaat. Zitten nu OZ velgen onder, heb eventueel ook nog een set witte Speedline velgen (zoals op de twee na laatste foto) voor meerprijs ter overname. Inclusief zilveren hardtop met verwarming (moet alleen nog even een stekkertje op gezet worden). Softtop is niet helemaal waterdicht, maar kan er mee door. Tonneau cover, Glazen achterruit met verwarming. Smokey knipperlichten krijg je er ook gewoon gratis bij. (wel even de witte erin zetten als ie gekeurd moet worden). Ook gratis erbij is de US spec kentekenhouder achter, zodat je de auto kan laten omkeuren op 18.2 platen voor extra stijlpunten ofzo. Houten Momo stuurtje zit er ook nog in, en als kers op de taart een vette GV-Lip aan de voorkant.
Wat is er dan mis mee vraag je je misschien af? Best wel het een en ander, er zal wat las- en slijpwerk gedaan moeten worden. Er is iets mis met een stabilisatorstang. De sleutel is afgebroken in het contactslot. De riem van het passagiersraam is geknapt, dus die zit nu dicht met tie-wraps. De lak is slecht. Groot licht stand doet het niet. Dus als je dat aan wil hebben moet je het hendeltje naar je toe getrokken houden. Houten versnellingspook is losgelaten. Dus die zal even gelijmd moeten worden. Ik zal vast nog iets vergeten zijn, maar zie dat als een verrassing voor later.
Al met al een prima auto om als donor te gebruiken of een leuk project om op te knappen. Als je er deze zomer nog mee de weg op wil moet je wel flink aan de gang.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.