Kilometerstand
371.927 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/2003
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
110 kW (150 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 371.927 km
- Bouwjaar
- 01/2003
- APK
- 08/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 110 kW (150 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 1.998 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.435 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
9,4 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 226 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Cruise Control
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Extra
- Schakelflippers
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Wegens aanschaf van een andere auto, moet ik afscheid nemen van deze Saab 9-3 NG SS automaat.
Specificaties & tuning
Origineel geleverde Nederlandse Saab met Hirsch-tuning (192 pk, 305 Nm), in 2020 omgebouwd naar Aero-specificaties. Inclusief bijpassende Hirsch-software: 230 pk en 350 Nm. Voordeel: betaal de lage wegenbelasting van het standaard 1.8t model, gecombineerd met de kracht en prestaties van een 2.0t Aero.
Aanpassingen
•Remmen voor: Aero-klauwen met 314mm schijven
•Remmen achter: Aero geventileerd
•Aero-turbo (TD04L-14T)
•Aero-injectoren (groen)
•Aero-luchtinlaat (aanpassing Hirsch box)
•Aero-velgen (17 inch ALU50 5-spoke twin)
•Sportonderstel: Bilstein B6
•ICE Cube achterlichten
Opties
•Bluetooth-muziek radiomodule telefoon
•Reierparts LED-koplampen (met aangepaste software van Maptun)
•Schakelflippers aan het stuur
•Trekhaak
•Zonneschermen
•Milieustickers voor Frankrijk en Duitsland
•Stoelverwarming
•Draadloze telefoonlader
•Cruisecontrol
•Airco
Onderhoud
•Apk geldig tot 19 augustus 2025
•25-10-2024: multiriem en multiriemspanner vervangen
•1-3-2024: Automaat gespoeld (inclusief olie en reiniger)
•12-6-2023: Airco-service
•27-12-2023: Remvloeistof vervangen
Aandachtspunten
•Raam bestuurderskant wil niet open
•Spiegel passagierskant niet elektrisch verstelbaar
•Sloten achterdeuren gaan soms niet op slot(zitten nieuwe sloten bij)
De Auto rijdt en schakelt verder goed en kan nog wel een tijd met plezier gereden worden.
Specificaties & tuning
Origineel geleverde Nederlandse Saab met Hirsch-tuning (192 pk, 305 Nm), in 2020 omgebouwd naar Aero-specificaties. Inclusief bijpassende Hirsch-software: 230 pk en 350 Nm. Voordeel: betaal de lage wegenbelasting van het standaard 1.8t model, gecombineerd met de kracht en prestaties van een 2.0t Aero.
Aanpassingen
•Remmen voor: Aero-klauwen met 314mm schijven
•Remmen achter: Aero geventileerd
•Aero-turbo (TD04L-14T)
•Aero-injectoren (groen)
•Aero-luchtinlaat (aanpassing Hirsch box)
•Aero-velgen (17 inch ALU50 5-spoke twin)
•Sportonderstel: Bilstein B6
•ICE Cube achterlichten
Opties
•Bluetooth-muziek radiomodule telefoon
•Reierparts LED-koplampen (met aangepaste software van Maptun)
•Schakelflippers aan het stuur
•Trekhaak
•Zonneschermen
•Milieustickers voor Frankrijk en Duitsland
•Stoelverwarming
•Draadloze telefoonlader
•Cruisecontrol
•Airco
Onderhoud
•Apk geldig tot 19 augustus 2025
•25-10-2024: multiriem en multiriemspanner vervangen
•1-3-2024: Automaat gespoeld (inclusief olie en reiniger)
•12-6-2023: Airco-service
•27-12-2023: Remvloeistof vervangen
Aandachtspunten
•Raam bestuurderskant wil niet open
•Spiegel passagierskant niet elektrisch verstelbaar
•Sloten achterdeuren gaan soms niet op slot(zitten nieuwe sloten bij)
De Auto rijdt en schakelt verder goed en kan nog wel een tijd met plezier gereden worden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.