Kilometerstand
377.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/2000
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
199 kW (271 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stationwagen
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 377.000 km
- Bouwjaar
- 07/2000
- APK
- 11/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 199 kW (271 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.290 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.560 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 2
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
9,7 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 232 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen stuurwiel
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Stoelverwarming
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Handsfree
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Extra
- Bagageruimte-afscheiding
- E10-geactiveerd
- Lichtmetalen velgen
- Reservewiel
- Rokerspakket
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Trekhaak
- Tuning
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Project of voor onderdelen.
Auto is nog prima geschikt om mee te rijden en in bezit van geldige APK, echter zitten er wel dingen aan te komen of horen er al wel dingen verholpen te worden.
Maar eerst het goede…
- B235R uit een MY07 met inmiddels +/- 170k kilometers
- DionHPT tuning 270pk/400Nm
- Mk2 beige Aero voorstoelen, dus met de brede wang
- Tijdje terug NOS beige deurgrepen en Aero stuurwiel gemonteerd
- Mk2 ophanging/remmerij voorzijde, bied meer opties qua dempers en remmerij
- Facturen twv. € 20.000+ bij de auto, de afgelopen 2 jaar…. Accu, beurten, voorophanging ombouw, krukaskeerring, oliepomp o-ring, koppeling & turbo (gebruikte)
- Nieuwe banden rondom Uniroyal RS5 ca. 2500km terug
Wat mag er aan de auto gebeuren?
- Doglegs beginnen te roesten, vooral linkerzijde. Kan nog even mee, maar het komt eraan. Binnen wielkuipen zijn al gelast.
- Barst voorruit
- Moeizaam in de achteruitversnelling
- Ophanging kraakt
- Voorbumper, zijscherm voor niet echt strak meer i.v.m schades
- Dynamo is aan zijn eind
- Bak schakelt slecht in achteruit
En vast nog wel plus- en minpunten
Er is vast meer en er is nog wel potentie, maar de auto is anders ook geschikt voor de onderdelen. Meer foto’s volgen.
Auto is nog prima geschikt om mee te rijden en in bezit van geldige APK, echter zitten er wel dingen aan te komen of horen er al wel dingen verholpen te worden.
Maar eerst het goede…
- B235R uit een MY07 met inmiddels +/- 170k kilometers
- DionHPT tuning 270pk/400Nm
- Mk2 beige Aero voorstoelen, dus met de brede wang
- Tijdje terug NOS beige deurgrepen en Aero stuurwiel gemonteerd
- Mk2 ophanging/remmerij voorzijde, bied meer opties qua dempers en remmerij
- Facturen twv. € 20.000+ bij de auto, de afgelopen 2 jaar…. Accu, beurten, voorophanging ombouw, krukaskeerring, oliepomp o-ring, koppeling & turbo (gebruikte)
- Nieuwe banden rondom Uniroyal RS5 ca. 2500km terug
Wat mag er aan de auto gebeuren?
- Doglegs beginnen te roesten, vooral linkerzijde. Kan nog even mee, maar het komt eraan. Binnen wielkuipen zijn al gelast.
- Barst voorruit
- Moeizaam in de achteruitversnelling
- Ophanging kraakt
- Voorbumper, zijscherm voor niet echt strak meer i.v.m schades
- Dynamo is aan zijn eind
- Bak schakelt slecht in achteruit
En vast nog wel plus- en minpunten
Er is vast meer en er is nog wel potentie, maar de auto is anders ook geschikt voor de onderdelen. Meer foto’s volgen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.