Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
114.461 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/2007
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
59 kW (80 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 114.461 km
- Bouwjaar
- 07/2007
- APK
- 07/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 59 kW (80 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.229 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 955 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,6 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 144 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zilver
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Bent u op zoek naar een verrassend praktische, goed onderhouden ouwelullen-auto? Dan bent u hier aan het juiste adres!
Deze zilvergrijze Suzuki WagonR+ 1.2 Comfort uit 2007 heeft een hogere instap dan meeste auto's, wat mijn opa en oma vroeger altijd erg prettig hebben gevonden. Deze auto is dan ook een echt familie-erfstuk: mijn opa en oma hebben 'm samen nieuw gekocht in 2007, is na mijn opa's overlijden in 2016 op mijn oma's naam gezet en vervolgens heb ik 'm in 2022 weer van haar geërfd. Mijn opa en oma hebben altijd goed voor de auto gezorgd en lieten 'm trouw bij de Suzuki dealer onderhouden. Helaas is er wel ooit een gefrustreerde buurtbewoner geweest die wat uiterlijke schade heeft toegebracht, te zien aan de vlek op de motorkap en de sleutelkrassen aan de zij- en achterkant. Wij snappen ook nog steeds niet wie of waarom.
Toen ik deze auto in 2022 overnam, heb ik er een Pioneer SPH-10BT autoradio met telefoonhouder ingebouwd, waardoor je je telefoon er via BlueTooth mee kunt verbinden en je je leukste (of slechtste) muziek over de kleine, doch prima klinkende speakers kunt blèren. Wil je liever het geblèr van iemand anders horen? Dat kan ook, door deze radio is de auto ook volledig uitgerust voor hands-free bellen.
Door de achterbanken plat te leggen is er verrassend veel ruimte om spullen te vervoeren; mijn vier eetkamertafelstoelen van 90 cm hoog pasten er makkelijk rechtop in. Verder is de auto uitgerust met airbags, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen voor (handmatig achter), verwarming, verlichting, ventilatie, een volledig reservewiel, een asbak en een 12V plug waar nog een originele, ouderwetse sigarettenaansteker in zit (sinds 2022 is er in deze auto gerookt, inmiddels sinds een paar weken niet meer). Voor navigatie kun je je telefoon gebruiken op de telefoonhouder of één van de routekaarten uit 2013 die nog in de auto liggen. Voor verkoelende luchttoevoer zet je alle ramen open en voor parkeerhulp moet je gewoon iemand meenemen.
Technisch gezien is de auto nog prima in orde met slechts 114.461 km op de teller, de auto heeft recent een kleine beurt gehad (eind juni 2025) en heeft nog een jaar APK, tot mid-juli 2026. De 1.2 motor met 80 pk is natuurlijk niet bijster snel, maar trekt nog best prima door. Het benzineverbruik heb ik de afgelopen 3 jaar gemeten op een gemiddelde van 1L op 15 km. De remmen doen het nog goed, het koppelingspedaal voelt wellicht een beetje zompig, maar koppelt nog steeds goed. De voorbanden zijn in juni 2024 vervangen voor all-seasons, de achterbanden zijn echter nog wel zomerbanden.
Dus, ben je jong en op zoek naar een simpele, goedkope, maar prima adequaat uitgeruste eerste auto? Of bent u wat ouder en geniet u van een hogere instap? Of anderzijds geïnteresseerd? Neem dan snel contact op voor een kennismaking en proefrit!
Deze zilvergrijze Suzuki WagonR+ 1.2 Comfort uit 2007 heeft een hogere instap dan meeste auto's, wat mijn opa en oma vroeger altijd erg prettig hebben gevonden. Deze auto is dan ook een echt familie-erfstuk: mijn opa en oma hebben 'm samen nieuw gekocht in 2007, is na mijn opa's overlijden in 2016 op mijn oma's naam gezet en vervolgens heb ik 'm in 2022 weer van haar geërfd. Mijn opa en oma hebben altijd goed voor de auto gezorgd en lieten 'm trouw bij de Suzuki dealer onderhouden. Helaas is er wel ooit een gefrustreerde buurtbewoner geweest die wat uiterlijke schade heeft toegebracht, te zien aan de vlek op de motorkap en de sleutelkrassen aan de zij- en achterkant. Wij snappen ook nog steeds niet wie of waarom.
Toen ik deze auto in 2022 overnam, heb ik er een Pioneer SPH-10BT autoradio met telefoonhouder ingebouwd, waardoor je je telefoon er via BlueTooth mee kunt verbinden en je je leukste (of slechtste) muziek over de kleine, doch prima klinkende speakers kunt blèren. Wil je liever het geblèr van iemand anders horen? Dat kan ook, door deze radio is de auto ook volledig uitgerust voor hands-free bellen.
Door de achterbanken plat te leggen is er verrassend veel ruimte om spullen te vervoeren; mijn vier eetkamertafelstoelen van 90 cm hoog pasten er makkelijk rechtop in. Verder is de auto uitgerust met airbags, centrale deurvergrendeling, elektrische ramen voor (handmatig achter), verwarming, verlichting, ventilatie, een volledig reservewiel, een asbak en een 12V plug waar nog een originele, ouderwetse sigarettenaansteker in zit (sinds 2022 is er in deze auto gerookt, inmiddels sinds een paar weken niet meer). Voor navigatie kun je je telefoon gebruiken op de telefoonhouder of één van de routekaarten uit 2013 die nog in de auto liggen. Voor verkoelende luchttoevoer zet je alle ramen open en voor parkeerhulp moet je gewoon iemand meenemen.
Technisch gezien is de auto nog prima in orde met slechts 114.461 km op de teller, de auto heeft recent een kleine beurt gehad (eind juni 2025) en heeft nog een jaar APK, tot mid-juli 2026. De 1.2 motor met 80 pk is natuurlijk niet bijster snel, maar trekt nog best prima door. Het benzineverbruik heb ik de afgelopen 3 jaar gemeten op een gemiddelde van 1L op 15 km. De remmen doen het nog goed, het koppelingspedaal voelt wellicht een beetje zompig, maar koppelt nog steeds goed. De voorbanden zijn in juni 2024 vervangen voor all-seasons, de achterbanden zijn echter nog wel zomerbanden.
Dus, ben je jong en op zoek naar een simpele, goedkope, maar prima adequaat uitgeruste eerste auto? Of bent u wat ouder en geniet u van een hogere instap? Of anderzijds geïnteresseerd? Neem dan snel contact op voor een kennismaking en proefrit!
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.