Kilometerstand
42.955 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2019
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
294 kW (400 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 42.955 km
- Bouwjaar
- 06/2019
- APK
- 06/2027
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 294 kW (400 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.480 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 5
- Leeggewicht
- 1.510 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
8,5 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 194 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Audi RS3 Limousine in wat mij betreft de mooiste kleur: Daytona grijs. Deze auto heb ik puur voor de hobby gekocht en altijd netjes binnen gestald. Hij is alleen bij mooi weer gereden, en dat zie je er ook echt aan af. Geen winter of slecht weer gezien.
De auto is destijds door de Audi-dealer zelf geïmporteerd, dus geen grijze import, maar volledig en zuiver ingevoerd met complete BPM-afdracht.
De RS3 is extreem goed onderhouden, alles is netjes uitgevoerd en volledig gedocumenteerd met facturen. Bij 42.046 km heeft hij nog een grote onderhoudsbeurt gehad waarbij onder meer de motorolie en filter, interieurfilter, Haldex-olie en zeef, differentieelolie achter en de bougies zijn vervangen.
De auto heeft altijd al veel stilgestaan vanwege mijn beperkte gebruik, en sinds kort rijd ik nóg minder omdat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald. Daarom heb ik besloten hem te verkopen, want het is zonde voor zo’n mooie auto om stil te blijven staan.
In de +/- 2 jaar dat ik de RS3 in bezit heb, is er geen enkele keer Launch Control gebruikt, dus beslist géén afgetrapte auto.
De auto is 100% kloppend, zonder verborgen gebreken of schadeverleden. Alles aantoonbaar, volledig BPM afgedragen en transparant te controleren.
Specs & upgrades
• Stage 2+ tuning door DVX Performance (4-standen multimap)
• Map 3 op RON102: 568pk en 730Nm
• 4” downpipe
• Wagner Competition Evo 3 intercooler
• Integrated Engineering intake
• KW V3+ schroefset
• OZ Ultraleggera velgen
• Mi50 volgsysteem
Qua opties zit hij echt bomvol, op keramische remmen na.
Bij serieuze interesse kun je me appen of bellen op 0618952813..
De auto is destijds door de Audi-dealer zelf geïmporteerd, dus geen grijze import, maar volledig en zuiver ingevoerd met complete BPM-afdracht.
De RS3 is extreem goed onderhouden, alles is netjes uitgevoerd en volledig gedocumenteerd met facturen. Bij 42.046 km heeft hij nog een grote onderhoudsbeurt gehad waarbij onder meer de motorolie en filter, interieurfilter, Haldex-olie en zeef, differentieelolie achter en de bougies zijn vervangen.
De auto heeft altijd al veel stilgestaan vanwege mijn beperkte gebruik, en sinds kort rijd ik nóg minder omdat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald. Daarom heb ik besloten hem te verkopen, want het is zonde voor zo’n mooie auto om stil te blijven staan.
In de +/- 2 jaar dat ik de RS3 in bezit heb, is er geen enkele keer Launch Control gebruikt, dus beslist géén afgetrapte auto.
De auto is 100% kloppend, zonder verborgen gebreken of schadeverleden. Alles aantoonbaar, volledig BPM afgedragen en transparant te controleren.
Specs & upgrades
• Stage 2+ tuning door DVX Performance (4-standen multimap)
• Map 3 op RON102: 568pk en 730Nm
• 4” downpipe
• Wagner Competition Evo 3 intercooler
• Integrated Engineering intake
• KW V3+ schroefset
• OZ Ultraleggera velgen
• Mi50 volgsysteem
Qua opties zit hij echt bomvol, op keramische remmen na.
Bij serieuze interesse kun je me appen of bellen op 0618952813..
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.