Kilometerstand
141.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
10/1968
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
-
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 141.000 km
- Bouwjaar
- 10/1968
Technische Gegevens
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 3
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus 98
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs
Beschrijving
IN ENGLISH BELOW DUTCH TEXT
Wat kun je hier niet allemaal mee doen! Kamperen, er een markkraam van maken, een passend vervoermiddel voor je … (vul zelf je hobby, bedrijf, e.d. maar in). Je zou er ook paarden mee kunnen vervoeren, getuige de tekst achterop is dat ook gebeurd, maar ik zou het je niet aanraden.
In departement 13, bij Marseille, hebben ze in ieder geval gezorgd dat hij nog steeds bestaat. Dat is niet vanzelfsprekend, want ze werden meestal stevig bedrijfsmatig gebruikt, zeg maar uitgewoond, en konden roesten als de besten.
Toch werd het varkensneusje, zoals ze hem in Frankrijk noemen, ook altijd wel gewaardeerd. Omdat het harde werkers waren die niet snel stuk gingen, met hamer en beitel gerepareerd konden worden en erg veelzijdig inzetbaar waren; er zijn enorm veel verschillende koetswerken en opbouwen op het mooi modulaire chassis geplaatst.
Ook zijn sprekende uiterlijk, met de geribbelde platen zal de vroegere en huidige liefde voor de HY’s wel verklaren. Ze zijn in forse aantallen gemaakt, van 1948 tot 1981.
Deze is van ’68, heeft een 1600cc benzinemotor en staat klaar om weer op de weg gezet te worden. Hij staat al lang stil, dus remmen, banden en van alles eromheen vraagt aandacht. Het mooi verweerde uiterlijk zou best zo kunnen blijven, de bodem is goed. We leveren hem zoals hij is, rollend, met een niet geblokkeerde motor en met een attest om weer een kenteken te kunnen verkrijgen.
IN ENGLISH
All the things one can do with this car! Camping, turning it into a market stall, a suitable means of transport for your ... (fill in your hobby, company, etc.). You could also transport horses with it, judging by the text on the back, but I wouldn't recommend it.
In any case, in department 13, near Marseille, they have ensured that it still exists. That is not self-evident, because they were usually used (worn out) heavily for commercial purposes and could rust seriously.
Nevertheless, the pig's nose, as they call it in France, has always been appreciated. Because they were hard workers that did not break easily, could be repaired with a hammer and chisel and were very versatile; an enormous number of different bodies and structures have been placed on the beautifully modular chassis.
Its striking appearance, with the ribbed plates, will also explain the past and current love for the HYs. They were made in considerable numbers, from 1948 to 1981.
This one is from '68, has a 1600cc petrol engine and is ready to be put back on the road. It has been standing still for a long time, so brakes, tires and everything around it requires attention. The nicely weathered appearance could well stay that way, the chassis is good. We deliver it as it is, rolling, with an unblocked engine and with a
certificate to be able to obtain a registration again.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Wat kun je hier niet allemaal mee doen! Kamperen, er een markkraam van maken, een passend vervoermiddel voor je … (vul zelf je hobby, bedrijf, e.d. maar in). Je zou er ook paarden mee kunnen vervoeren, getuige de tekst achterop is dat ook gebeurd, maar ik zou het je niet aanraden.
In departement 13, bij Marseille, hebben ze in ieder geval gezorgd dat hij nog steeds bestaat. Dat is niet vanzelfsprekend, want ze werden meestal stevig bedrijfsmatig gebruikt, zeg maar uitgewoond, en konden roesten als de besten.
Toch werd het varkensneusje, zoals ze hem in Frankrijk noemen, ook altijd wel gewaardeerd. Omdat het harde werkers waren die niet snel stuk gingen, met hamer en beitel gerepareerd konden worden en erg veelzijdig inzetbaar waren; er zijn enorm veel verschillende koetswerken en opbouwen op het mooi modulaire chassis geplaatst.
Ook zijn sprekende uiterlijk, met de geribbelde platen zal de vroegere en huidige liefde voor de HY’s wel verklaren. Ze zijn in forse aantallen gemaakt, van 1948 tot 1981.
Deze is van ’68, heeft een 1600cc benzinemotor en staat klaar om weer op de weg gezet te worden. Hij staat al lang stil, dus remmen, banden en van alles eromheen vraagt aandacht. Het mooi verweerde uiterlijk zou best zo kunnen blijven, de bodem is goed. We leveren hem zoals hij is, rollend, met een niet geblokkeerde motor en met een attest om weer een kenteken te kunnen verkrijgen.
IN ENGLISH
All the things one can do with this car! Camping, turning it into a market stall, a suitable means of transport for your ... (fill in your hobby, company, etc.). You could also transport horses with it, judging by the text on the back, but I wouldn't recommend it.
In any case, in department 13, near Marseille, they have ensured that it still exists. That is not self-evident, because they were usually used (worn out) heavily for commercial purposes and could rust seriously.
Nevertheless, the pig's nose, as they call it in France, has always been appreciated. Because they were hard workers that did not break easily, could be repaired with a hammer and chisel and were very versatile; an enormous number of different bodies and structures have been placed on the beautifully modular chassis.
Its striking appearance, with the ribbed plates, will also explain the past and current love for the HYs. They were made in considerable numbers, from 1948 to 1981.
This one is from '68, has a 1600cc petrol engine and is ready to be put back on the road. It has been standing still for a long time, so brakes, tires and everything around it requires attention. The nicely weathered appearance could well stay that way, the chassis is good. We deliver it as it is, rolling, with an unblocked engine and with a
certificate to be able to obtain a registration again.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2015ContactSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.