Kilometerstand
35.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/2020
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
177 kW (241 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Voertuigtype
- Gebruikt
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 35.500 km
- Bouwjaar
- 02/2020
- APK
- 05/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 177 kW (241 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.496 cm³
- Cilinders
- 3
- Leeggewicht
- 1.180 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 136 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
UNIEK! Wil jij een auto die enkel en alleen rijden in gedachten heeft? Een auto die alleen aan een denkbeeldige riempje trekt als een hondsdolle pitbull als jij achter het stuur zit. Dan is dit een kans voor jouw!
bij deze te koop aangeboden. Een unieke Ford Fiesta ST mk8 uit 2020. met slechts 35.500 kilometer gereden en aantoonbaar onderhoudt. Op deze auto zijn kosten nog moeite bespaard. onderstaande is een lijst van delen die deze auto uniek maakt en daardoor zeker haar prijs waard:
- Revo software
- Revo tune (veilige stage 1 tot 240 pk en 390 Nm koppel?
- Revo intake voor een bruut intake geluid
- Milltek uitlaat voor een epische uitlaat geluid
- Lite Blox accu; koolstofvezel Lithium Ion accu die slechts twee kilogram weegt. (de kenner weet wat het kost)
- BC-racing coilovers
- G technic glascoating zowel voor het exterieur, velgen, glas én interieur zijn behandeld.
- koolstofvezel verwarmd stuur (niet meer via Ford te krijgen)
- Koolstofvezel schakelpook (wel via Ford te krijgen
- Performance pack met sperdifferentieel
- Gele bochten verlichting (ziet er episch uit)
De auto staat trots in haar Ford Performance Blue lak en met de juiste velgen. Het is een plaatje om te zien en een beest om te rijden. De enige reden dat ik de auto met pijn in het hart verkoop is omdat ik een eigen bedrijf wil starten.
Nog altijd wordt de auto dagelijks gebruikt dus de kilometerstand loopt nog op. Én dat is maar goed ook. Zo'n leuke auto moet gewoon gereden worden. Dat terwijl hij niet veel gebruikt. Onder normale omstandigheden op de snelweg rijdt de auto betrouwbaar tussen de 1 op 20 en 1 op 22.
Omdat ik voor mijn werk veel weg ben is de auto enkel en alleen op afspraak te bezichtigen. Bovendien hoeft de auto niet weg, hij mag weg. Een subtiel maar belangrijk verschil. Eerlijkheid gebied te zeggen dat de auto twee kleine nadelen heeft. Namelijk stoeprand schade, zowel voor- als achter aan de passagierskant.
Er zijn goedkopere Ford Fiesta ST's te koop. Maar geen betere.
bij deze te koop aangeboden. Een unieke Ford Fiesta ST mk8 uit 2020. met slechts 35.500 kilometer gereden en aantoonbaar onderhoudt. Op deze auto zijn kosten nog moeite bespaard. onderstaande is een lijst van delen die deze auto uniek maakt en daardoor zeker haar prijs waard:
- Revo software
- Revo tune (veilige stage 1 tot 240 pk en 390 Nm koppel?
- Revo intake voor een bruut intake geluid
- Milltek uitlaat voor een epische uitlaat geluid
- Lite Blox accu; koolstofvezel Lithium Ion accu die slechts twee kilogram weegt. (de kenner weet wat het kost)
- BC-racing coilovers
- G technic glascoating zowel voor het exterieur, velgen, glas én interieur zijn behandeld.
- koolstofvezel verwarmd stuur (niet meer via Ford te krijgen)
- Koolstofvezel schakelpook (wel via Ford te krijgen
- Performance pack met sperdifferentieel
- Gele bochten verlichting (ziet er episch uit)
De auto staat trots in haar Ford Performance Blue lak en met de juiste velgen. Het is een plaatje om te zien en een beest om te rijden. De enige reden dat ik de auto met pijn in het hart verkoop is omdat ik een eigen bedrijf wil starten.
Nog altijd wordt de auto dagelijks gebruikt dus de kilometerstand loopt nog op. Én dat is maar goed ook. Zo'n leuke auto moet gewoon gereden worden. Dat terwijl hij niet veel gebruikt. Onder normale omstandigheden op de snelweg rijdt de auto betrouwbaar tussen de 1 op 20 en 1 op 22.
Omdat ik voor mijn werk veel weg ben is de auto enkel en alleen op afspraak te bezichtigen. Bovendien hoeft de auto niet weg, hij mag weg. Een subtiel maar belangrijk verschil. Eerlijkheid gebied te zeggen dat de auto twee kleine nadelen heeft. Namelijk stoeprand schade, zowel voor- als achter aan de passagierskant.
Er zijn goedkopere Ford Fiesta ST's te koop. Maar geen betere.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
Meer informatie
- Homepage
- Resultaten
- Ford
- Fiesta
- Ford Fiesta 1.5 EcoB. ST-3

