Kilometerstand
22.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
11 kW (15 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Scooter
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 22.000 km
- Bouwjaar
- 02/2002
- Laatste onderhoudsbeurt
- 07/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 11 kW (15 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 125 cm³
- Versnellingen
- 1
- Cilinders
- 1
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Emissieklasse
- Euro 3
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Kap
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Beste lezer, bij deze verkoop ik mijn erg zeldzame gilera dna motorfiets, de motor heeft momenteel een kleine 22k gelopen maar let op die loopt nog op gebruik hem dagelijks! Er zit een super dure, mooie en niet meer leverbare GPR uitlaat op voor een mooi diep geluid (€600)
Ik ben op kenteken de eerste eigenaar maar deze is uit duitsland geïmporteerd en hier heb ik de dna van de 2de eigenaar gekocht, ik ben dus de 3de.
De motorfiets heeft 2,5/3,5 maanden geleden een grote beurt gehad + wat extra’s:
Koelvloeistoftank vervangen
Alle vloeistof slangen vervangen en opnieuw aangelegd
Carbarateur afgesteld
Nieuwe v-snaar
Nieuwe rollen
Nieuwe RMS vario
Nieuwe drukveer
Nieuwe motorolie
Nieuwe bougie
Ik heb er zwaardere rollen inlaten stoppen met combinatie van een sportieve rms vario waardoor die dus met minder toeren evenveel power heeft zodat die niet hoog in de toeren zit en hij extra zuinig rijd. (Rond de 1:35-1:40)
En daarbij krijgt die nog nu nieuwe banden (deze heeft die op de foto’s natuurlijk nog niet)
Heb de motor bij de garage gezet voor nieuwe banden + koplamp verlichting nakijken en afstellen.
Al met al is het dus een zeer goed onderhouden motorfiets maar ik ben opzoek naar wat anders. Ik zelf heb het grootste deel van de motorfiets snelweg kilometers gemaakt. (Goed te doen omdat deze watergekoeld/LC is.) De motorfiets loopt zo’n 115/118 GPS maar er zijn online overal cdi’s/ecu’s tekoop rond 60 euro waardoor de toerenbegrenzing 1k toeren hoger zit en de motorfiets tegen de 130 gaat. Voor mij is dit echter overbodig.
31648571264
Ik ben op kenteken de eerste eigenaar maar deze is uit duitsland geïmporteerd en hier heb ik de dna van de 2de eigenaar gekocht, ik ben dus de 3de.
De motorfiets heeft 2,5/3,5 maanden geleden een grote beurt gehad + wat extra’s:
Koelvloeistoftank vervangen
Alle vloeistof slangen vervangen en opnieuw aangelegd
Carbarateur afgesteld
Nieuwe v-snaar
Nieuwe rollen
Nieuwe RMS vario
Nieuwe drukveer
Nieuwe motorolie
Nieuwe bougie
Ik heb er zwaardere rollen inlaten stoppen met combinatie van een sportieve rms vario waardoor die dus met minder toeren evenveel power heeft zodat die niet hoog in de toeren zit en hij extra zuinig rijd. (Rond de 1:35-1:40)
En daarbij krijgt die nog nu nieuwe banden (deze heeft die op de foto’s natuurlijk nog niet)
Heb de motor bij de garage gezet voor nieuwe banden + koplamp verlichting nakijken en afstellen.
Al met al is het dus een zeer goed onderhouden motorfiets maar ik ben opzoek naar wat anders. Ik zelf heb het grootste deel van de motorfiets snelweg kilometers gemaakt. (Goed te doen omdat deze watergekoeld/LC is.) De motorfiets loopt zo’n 115/118 GPS maar er zijn online overal cdi’s/ecu’s tekoop rond 60 euro waardoor de toerenbegrenzing 1k toeren hoger zit en de motorfiets tegen de 130 gaat. Voor mij is dit echter overbodig.
31648571264
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.