Kilometerstand
65.500 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2001
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
14 kW (19 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Scooter
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 65.500 km
- Bouwjaar
- 02/2001
- APK
- 01/2029
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2001
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 14 kW (19 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 149 cm³
- Cilinders
- 1
- Leeggewicht
- 160 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5 l/100 km (gem.)
4,5 l/100 km (stadsverkeer)
5,5 l/100 km (buitenwegen)
- CO2-emissie
- 1.500 g/km (gem.)
- Emissieklasse
- Euro 1
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Kap
- Koffer/Topkoffer
- Windscherm
- Veiligheid en beveiliging
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Hele advertentie lezen!
Met pijn aan m'n ogen zet ik 'm helaas te koop.
Gekocht als voortuinscooter en om wat bussen 2-takt olie te verstoken, liefst zo lelijk mogelijk zodat ie niet al te interessant zou zijn om te stelen, dat heeft tot nu toe gewerkt.
Maar ik merk dat een lompe toermotor blijkbaar net zo min interessant is om te stelen en wel wat comfortabeler is om mee te rijden.
Wanneer moet je deze scooter kopen:
- Als je een gruwelijke hekel aan Femke Halsema hebt en met een 2-takt motorscooter door Amsterdam wil raggen zonder dat ie onder je reet vandaan gejat wordt.
- Als je ook op zoek bent naar een voortuinscooter.
- Als je een voorraad 2-takt olie wil verstoken.
- Als je iets zoekt om je Multipla te complimenteren.
- Als je gewoon een goedkoop vervoersmiddel zoekt.
Wanneer moet je deze scooter niet kopen:
- Geen idee.
Wat is er goed aan:
- De bussen van de blokophanging zijn net vervangen (ja, door de originele Honda bussen die er in horen)
- Over de jaren zijn er diverse haakjes, ditjes en datjes van de kappen afgebroken waardoor ze nog wel vast hangen, maar een stuk makkelijker te verwijderen zijn.
- Je hoeft geen kleppen te stellen.
- Hij loopt eigenlijk prima en doet ongeveer 1:19, loopt ook een stuk feller dan een Dylan enzo.
- De zadelbak past vrij veel rommel in en de topkoffer past prima een systeemhelm in.
- Banden zijn ~1500km oud (Mitas Touring Force SC, vallen niks tegen qua grip)
- Er zit een nieuwe v-snaar op, de koppeling is nog prima en er zit een Malossi Multivar in (anders mocht ik de stickers niet plakken)
- Gezien de kilometerstand is ie bewezen betrouwbaar.
- Er zit een gratis terugloper bij, niet dat ie dr sneller van wordt, maar het klinkt wel beter.
- Elektrisch werkt alles prima, de bouwlamp zit zelfs netjes met een relais en misschien een zekering aangesloten.
Wat is er niet zo goed aan:
- Het is niet moeders mooiste (al is een FES250 volgens mij hetzelfde qua kuipwerk, dus er zijn mogelijkheden om m netjes te maken)
- De voorremblokken zijn niet al te best meer (nieuwe liggen overigens in de buddy)
- Het zadel is niet al te best meer (dat witte is high tack kit)
- Het zou kunnen dat je wederhelft niks meer met je te maken wil hebben.
Prijs is vast, heb het geld en/of de ruimte niet echt nodig, de voortuin is groot genoeg.
Als je een reactie wil, begin je bericht met het antwoord op de volgende vraag: "wat is 2xPi afgerond op 4 decimalen?"
Met pijn aan m'n ogen zet ik 'm helaas te koop.
Gekocht als voortuinscooter en om wat bussen 2-takt olie te verstoken, liefst zo lelijk mogelijk zodat ie niet al te interessant zou zijn om te stelen, dat heeft tot nu toe gewerkt.
Maar ik merk dat een lompe toermotor blijkbaar net zo min interessant is om te stelen en wel wat comfortabeler is om mee te rijden.
Wanneer moet je deze scooter kopen:
- Als je een gruwelijke hekel aan Femke Halsema hebt en met een 2-takt motorscooter door Amsterdam wil raggen zonder dat ie onder je reet vandaan gejat wordt.
- Als je ook op zoek bent naar een voortuinscooter.
- Als je een voorraad 2-takt olie wil verstoken.
- Als je iets zoekt om je Multipla te complimenteren.
- Als je gewoon een goedkoop vervoersmiddel zoekt.
Wanneer moet je deze scooter niet kopen:
- Geen idee.
Wat is er goed aan:
- De bussen van de blokophanging zijn net vervangen (ja, door de originele Honda bussen die er in horen)
- Over de jaren zijn er diverse haakjes, ditjes en datjes van de kappen afgebroken waardoor ze nog wel vast hangen, maar een stuk makkelijker te verwijderen zijn.
- Je hoeft geen kleppen te stellen.
- Hij loopt eigenlijk prima en doet ongeveer 1:19, loopt ook een stuk feller dan een Dylan enzo.
- De zadelbak past vrij veel rommel in en de topkoffer past prima een systeemhelm in.
- Banden zijn ~1500km oud (Mitas Touring Force SC, vallen niks tegen qua grip)
- Er zit een nieuwe v-snaar op, de koppeling is nog prima en er zit een Malossi Multivar in (anders mocht ik de stickers niet plakken)
- Gezien de kilometerstand is ie bewezen betrouwbaar.
- Er zit een gratis terugloper bij, niet dat ie dr sneller van wordt, maar het klinkt wel beter.
- Elektrisch werkt alles prima, de bouwlamp zit zelfs netjes met een relais en misschien een zekering aangesloten.
Wat is er niet zo goed aan:
- Het is niet moeders mooiste (al is een FES250 volgens mij hetzelfde qua kuipwerk, dus er zijn mogelijkheden om m netjes te maken)
- De voorremblokken zijn niet al te best meer (nieuwe liggen overigens in de buddy)
- Het zadel is niet al te best meer (dat witte is high tack kit)
- Het zou kunnen dat je wederhelft niks meer met je te maken wil hebben.
Prijs is vast, heb het geld en/of de ruimte niet echt nodig, de voortuin is groot genoeg.
Als je een reactie wil, begin je bericht met het antwoord op de volgende vraag: "wat is 2xPi afgerond op 4 decimalen?"
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.