Kilometerstand
4.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/2020
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
55 kW (75 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Enduro
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 4.500 km
- Bouwjaar
- 12/2020
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2024
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 55 kW (75 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 700 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 1
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Valbeugel
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- Traction Control
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Bij deze verkoop ik mijn 2020 701 Enduro Rally met slechts 4500 km wegens te weinig tijd.
Deze motor werd volledig op punt gezet om rally te rijden - ideale TET/reismotor. Kosten noch moeite werden gespaard om het reizen, de bescherming en de prestaties te verbeteren. Alle onderdelen zijn in topstaat - onderhoudsfacturen zijn aanwezig. Pas groot onderhoud gehad (> 650 euro) - niet meer gebruikt sindsdien.
De volgende onderdelen werden aftermarket aan de motor toegevoegd:
- Rade/garage F4 rally fairing (1099 euro)
originele koplamp beschikbaar
- Rade/garage auxillairy tank (vooraan onder het zadel - voegt 6L brandstof toe) (440 euro)
- Scotts stuurstabilisator (600 euro)
- Twinair multifoam filter (+ reserve) - vervangt de originele papieren luchtfilter
- Leovince one evo titanium/carbon slip-on uitlaat (originele beschikbaar) (350 euro)
- Oberon clutch slave cylinder (135 euro) - vervangt de zwakke originele clutch slave cylinder (beschikbaar)
- carbon clutch cover + ignition cover (2x120 euro)
- nieuwe Acerbis stalen handbeschermers (70 euro)
- AXP bodemplaat HDPE (180 euro)
- Altrider rally voetsteunen blauw (180 euro)
- Outback mototrek bagagerek zwart (230 euro)
- Outback mototrek crash bars/radiatorbescherming (210 euro)
- Carbon hitteschild uitlaat (120 euro)
- billet fuel filler (nieuwe tankdop die de originele vervangt: voorkomt dat stof en zand in de tank terecht komt) (150 euro)
- La Manufacture aluminium achterrem (MF) - vervangt de originele achterrem die gemakkelijk plooit bij vallen (120 euro)
- Touratech plooibaar rempedaal (voorkomt dat de achterrem plooit bij vallen) (55 euro)
- Vanassche case saver (90 euro)
- Kriega fork seal protectors neopreen (15 euro)
- Doubletake onbreekbare spiegels + RAM mounts (originele beschikbaar) (210 euro)
- Rottweiler fuel dongle (elimineert O2 sensor waardoor motor soepeler loopt) - 70 euro
- Lomo adventure panniers XL (2x30 liter) - 80 euro
- Giant loop tasbevestiging: bevestigt zachte tassen aan het bagegerek (380 euro)
- tail tidy (50 euro) - originele nummerplaathouder beschikbaar
- 2 USB poorten op de rallytoren
- 2 USB poorten onder het zadel
- nieuwe Michelin enduro banden (<300 km)
- 4mm dikke tubes
N.B. foto's met andere handguards + banden
Kortom, degene die deze motor koopt kan er zo meer rond de wereld, of een rally mee rijden.
De motor heeft meer dan 16000 euro gekost. Funbieders & dromers mogen zich onthouden.
Ik prefereer dat u de motor keurt - voor de moeite kan er wat van de prijs af.
Deze motor werd volledig op punt gezet om rally te rijden - ideale TET/reismotor. Kosten noch moeite werden gespaard om het reizen, de bescherming en de prestaties te verbeteren. Alle onderdelen zijn in topstaat - onderhoudsfacturen zijn aanwezig. Pas groot onderhoud gehad (> 650 euro) - niet meer gebruikt sindsdien.
De volgende onderdelen werden aftermarket aan de motor toegevoegd:
- Rade/garage F4 rally fairing (1099 euro)
originele koplamp beschikbaar
- Rade/garage auxillairy tank (vooraan onder het zadel - voegt 6L brandstof toe) (440 euro)
- Scotts stuurstabilisator (600 euro)
- Twinair multifoam filter (+ reserve) - vervangt de originele papieren luchtfilter
- Leovince one evo titanium/carbon slip-on uitlaat (originele beschikbaar) (350 euro)
- Oberon clutch slave cylinder (135 euro) - vervangt de zwakke originele clutch slave cylinder (beschikbaar)
- carbon clutch cover + ignition cover (2x120 euro)
- nieuwe Acerbis stalen handbeschermers (70 euro)
- AXP bodemplaat HDPE (180 euro)
- Altrider rally voetsteunen blauw (180 euro)
- Outback mototrek bagagerek zwart (230 euro)
- Outback mototrek crash bars/radiatorbescherming (210 euro)
- Carbon hitteschild uitlaat (120 euro)
- billet fuel filler (nieuwe tankdop die de originele vervangt: voorkomt dat stof en zand in de tank terecht komt) (150 euro)
- La Manufacture aluminium achterrem (MF) - vervangt de originele achterrem die gemakkelijk plooit bij vallen (120 euro)
- Touratech plooibaar rempedaal (voorkomt dat de achterrem plooit bij vallen) (55 euro)
- Vanassche case saver (90 euro)
- Kriega fork seal protectors neopreen (15 euro)
- Doubletake onbreekbare spiegels + RAM mounts (originele beschikbaar) (210 euro)
- Rottweiler fuel dongle (elimineert O2 sensor waardoor motor soepeler loopt) - 70 euro
- Lomo adventure panniers XL (2x30 liter) - 80 euro
- Giant loop tasbevestiging: bevestigt zachte tassen aan het bagegerek (380 euro)
- tail tidy (50 euro) - originele nummerplaathouder beschikbaar
- 2 USB poorten op de rallytoren
- 2 USB poorten onder het zadel
- nieuwe Michelin enduro banden (<300 km)
- 4mm dikke tubes
N.B. foto's met andere handguards + banden
Kortom, degene die deze motor koopt kan er zo meer rond de wereld, of een rally mee rijden.
De motor heeft meer dan 16000 euro gekost. Funbieders & dromers mogen zich onthouden.
Ik prefereer dat u de motor keurt - voor de moeite kan er wat van de prijs af.
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.