Kilometerstand
315.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2005
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
80 kW (109 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stationwagen
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 315.000 km
- Bouwjaar
- 04/2005
- APK
- 12/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 80 kW (109 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.587 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.244 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
7,7 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 178 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Inruil heeft voorkeur!
Bij deze bied ik mijn trouwe, maar inmiddels ietwat bejaarde Peugeot 307 aan. Hij rijdt prima, schakelt soepel en heeft me altijd netjes van A naar B gebracht. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft wat liefde (en gereedschap) nodig. Zeker geen showroommodel, wél een prima projectje voor iemand met twee rechterhanden.
Wat is er aan de hand?
De remmen lopen aan en maken een ijzer-op-ijzer geluid als je remt. Niet ideaal, tenzij je houdt van adrenaline.
Hij lekt een beetje olie. Geen oliespoor als bij een tank, maar het is aanwezig.
Elektrische ramen voor gaan wel naar beneden, maar niet meer omhoog. Als oplossing zijn de zekeringen eruit gehaald zodat de ramen nu in ieder geval dicht zijn.
Achterramen zijn gewoon met de hand te bedienen. Simpel, maar effectief.
Achterruitwisser is aan vervanging toe.
Airco blaast wel, maar doet z’n werk niet goed. Soms valt hij even uit bij de hoogste stand en springt daarna weer aan.
Twee gordelclips ontbreken, dus die plekken zijn op dit moment niet bruikbaar.
Waarom gaat-ie weg?
Ik heb zelf geen verstand van auto’s en ben eerlijk gezegd ook klaar met klussen (of beter gezegd: proberen te klussen). Dus mag hij naar iemand die weet wat hij doet of het gewoon leuk vindt om ermee aan de slag te gaan.
Bij deze bied ik mijn trouwe, maar inmiddels ietwat bejaarde Peugeot 307 aan. Hij rijdt prima, schakelt soepel en heeft me altijd netjes van A naar B gebracht. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft wat liefde (en gereedschap) nodig. Zeker geen showroommodel, wél een prima projectje voor iemand met twee rechterhanden.
Wat is er aan de hand?
De remmen lopen aan en maken een ijzer-op-ijzer geluid als je remt. Niet ideaal, tenzij je houdt van adrenaline.
Hij lekt een beetje olie. Geen oliespoor als bij een tank, maar het is aanwezig.
Elektrische ramen voor gaan wel naar beneden, maar niet meer omhoog. Als oplossing zijn de zekeringen eruit gehaald zodat de ramen nu in ieder geval dicht zijn.
Achterramen zijn gewoon met de hand te bedienen. Simpel, maar effectief.
Achterruitwisser is aan vervanging toe.
Airco blaast wel, maar doet z’n werk niet goed. Soms valt hij even uit bij de hoogste stand en springt daarna weer aan.
Twee gordelclips ontbreken, dus die plekken zijn op dit moment niet bruikbaar.
Waarom gaat-ie weg?
Ik heb zelf geen verstand van auto’s en ben eerlijk gezegd ook klaar met klussen (of beter gezegd: proberen te klussen). Dus mag hij naar iemand die weet wat hij doet of het gewoon leuk vindt om ermee aan de slag te gaan.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.