Kilometerstand
19.896 km
Transmissie
-
Bouwjaar
05/1997
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
368 kW (500 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 19.896 km
- Bouwjaar
- 05/1997
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 368 kW (500 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Liefhebber gezocht voor een liefhebbers auto.
De auto heeft een vriend zo laten opbouwen met kwaliteits onderdelen nergens op bespaard. Sindsdien pas 19896 km gelopen. Snel en kan zuinig zijn.
Recentelijk is er een S3 bumper gemonteerd en tegelijk de motorkap mee laten spuiten vanwege wat steenslag. Distributie is paar duizend km nog vervangen
De auto heeft gigantisch veel extra's.
Blok is versterkt en zou bestand zijn tot 600pk volgens de tuner
Motor specs ombouw erna is nog het een en ander aangepast
Onderblok
Motor inhoud: 1803 cc
Boring: 81,5mm
Slag: 86,4 mm
Compressie: 8.5:1
Zuigers: JE
Drijfstangen: H-profiel "CatCams"
Drijfstang lagers: Sputter
Kop
Aantal kleppen: 20 (in 12 / uit 8)
Klepstoters: origineel
Nokkenassen: 245° in/ 262° uit, CatCams
Opmerking: brede kanalen kop
Turbo: Garrett
Uitlaat: "Custome made" RVS 76mm / Simons dempers
Versnellingsbak: 02M met Quaife sper differencieel
Koppeling: Sachs racing met aluminium vliegwiel
Injectie: 4 injectors (650 cc/min per cilinder)
Management systeem: KMS M25
met Uego lambda display controller
Toerental: 7500 tpm
KW verlaagd
Big Brake Kit
OZ 20"velgen met Michelin pilot sport
Sperdifferentieel
De meeste rekeningen aanwezig.
Oude dyno nog aanwezig.
Etc
Vermogensschatting ligt tussen de 450 en 500pk vermogensgrafiek van de vorige turbo aanwezig
Aandachtspunten
Bij mij staat de auto lang stil en na een tijd is de accu leeg
APK verlopen daarom deze veel te lage prijs. Hemel is er niet bij.
Geen testpiloten of koopjesjagers de kenner weet wat dit allemaal gekost heeft en dat dit een spotprijs na wat er verbouwd is en gezien de lage kmstand
De auto heeft een vriend zo laten opbouwen met kwaliteits onderdelen nergens op bespaard. Sindsdien pas 19896 km gelopen. Snel en kan zuinig zijn.
Recentelijk is er een S3 bumper gemonteerd en tegelijk de motorkap mee laten spuiten vanwege wat steenslag. Distributie is paar duizend km nog vervangen
De auto heeft gigantisch veel extra's.
Blok is versterkt en zou bestand zijn tot 600pk volgens de tuner
Motor specs ombouw erna is nog het een en ander aangepast
Onderblok
Motor inhoud: 1803 cc
Boring: 81,5mm
Slag: 86,4 mm
Compressie: 8.5:1
Zuigers: JE
Drijfstangen: H-profiel "CatCams"
Drijfstang lagers: Sputter
Kop
Aantal kleppen: 20 (in 12 / uit 8)
Klepstoters: origineel
Nokkenassen: 245° in/ 262° uit, CatCams
Opmerking: brede kanalen kop
Turbo: Garrett
Uitlaat: "Custome made" RVS 76mm / Simons dempers
Versnellingsbak: 02M met Quaife sper differencieel
Koppeling: Sachs racing met aluminium vliegwiel
Injectie: 4 injectors (650 cc/min per cilinder)
Management systeem: KMS M25
met Uego lambda display controller
Toerental: 7500 tpm
KW verlaagd
Big Brake Kit
OZ 20"velgen met Michelin pilot sport
Sperdifferentieel
De meeste rekeningen aanwezig.
Oude dyno nog aanwezig.
Etc
Vermogensschatting ligt tussen de 450 en 500pk vermogensgrafiek van de vorige turbo aanwezig
Aandachtspunten
Bij mij staat de auto lang stil en na een tijd is de accu leeg
APK verlopen daarom deze veel te lage prijs. Hemel is er niet bij.
Geen testpiloten of koopjesjagers de kenner weet wat dit allemaal gekost heeft en dat dit een spotprijs na wat er verbouwd is en gezien de lage kmstand
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.