Kilometerstand
273.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/1997
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
126 kW (171 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 273.000 km
- Bouwjaar
- 01/1997
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 126 kW (171 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.494 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.320 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus 98
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Neerklapbare passagiersstoel
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale vergrendeling
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (17")
- Reservewiel
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Tuning
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Wegens tijdgebrek te koop aangeboden:
BMW e36 323i coupe handbak met nieuwe APK en veel upgrades.
Bij de vorige eigenaar zijn de volgende upgrades uitgevoerd:
- Motor ca. 3500km geleden gereviseerd, opnieuw gehoond, nieuwe zuigerveren, klepseals, krukas- en drijfstanglagers, kop gevlakt, kleppen ingeslepen en alle pakkingen vervangen.
- Oliepomp geborgt
- EWS uitgeprogrammeerd, (geen sleutel nodig voor starten) (startknop)
- MS41.2 ingeprogrammeerd
- Nieuw Schmiedmann spruitstuk type 2, nieuwe katalysator en aftermarket einddemper
- JRZ RS TWO schokdempers, re bound en compressie apart verstelbaar, (achter coilovers en Eibach lineaire veren
- Alle beschikbare Powerflex rubbers Incl. Motorsteunen, PF5K-1002 - e PFF5-304 - PFR5-315 - PFR5-316 -PFR5-4617- PFR5-4615G - PFR5-325 - PFF5-4650
- Powerflex verstelbare draagarm achter onder
- gelagerde verstelbare draagarm achter boven
- imitatie BMW motorsport velgen met Federal 595 RS-R ca. 4.5 mm over
- qsp sportstuurtje
- short shifter
- Goodridge staal omvlochten remleidingen
- nieuwe voorruit reeds gemonteerd
- elektrische zijramen
- EBC Yellow stuf remblokken ( ca. 40%)
- achterophanging is verstevigd voor de coilover setup
- alu deurpanelen
- reeds nieuwe luchtmassa sensor en nokkenas positie sensor
- airco compressor, condensor en toebehoren aanwezig
- extra set stalen wielen met banden aanwezig
Ik heb de auto nog het volgende onderhoud gegeven:
- Nieuwe motorolie
- Nieuw oliefilter
- Nieuwe koelvloeistof
- Nieuwe hoofdremcilinder en hulpcilinder
- Nieuwe remolie
- Nieuwe remblokken achter
- Fussehuis lagers achter
Ik wou de auto zelf klaar gaan maken voor circuitdagen maar kom er helaas niet aan toe. Heeft dan ook nog geen circuit gezien. Het is een harde e36 maar natuurlijk geen nieuwe. Zo heeft hij wat kleurverschil tussen de motorkap, zijschermen en de rest van de auto, en wat steenslagplekjes en mist een groot deel van het interieur. Achterbank is wel aanwezig en de originele deurpanelen. Interieur kan makkelijk weer compleet / origineel worden gemaakt. Ook ligt de bekabeling van de radio er nog. ABS werkt niet (waarschijnlijk sensor) en de auto loopt soms wat hoog stationair en zakt vervolgens weer. Verder krijg je nog heel wat andere e36 onderdelen er bij zoals complete airco pakket, nieuwe luchtmassameter, originele draagarmen, interieurdelen en nog veel meer.
De auto staat droog gestald en vreet geen brood dus svp geen onzinbiedingen.
BMW e36 323i coupe handbak met nieuwe APK en veel upgrades.
Bij de vorige eigenaar zijn de volgende upgrades uitgevoerd:
- Motor ca. 3500km geleden gereviseerd, opnieuw gehoond, nieuwe zuigerveren, klepseals, krukas- en drijfstanglagers, kop gevlakt, kleppen ingeslepen en alle pakkingen vervangen.
- Oliepomp geborgt
- EWS uitgeprogrammeerd, (geen sleutel nodig voor starten) (startknop)
- MS41.2 ingeprogrammeerd
- Nieuw Schmiedmann spruitstuk type 2, nieuwe katalysator en aftermarket einddemper
- JRZ RS TWO schokdempers, re bound en compressie apart verstelbaar, (achter coilovers en Eibach lineaire veren
- Alle beschikbare Powerflex rubbers Incl. Motorsteunen, PF5K-1002 - e PFF5-304 - PFR5-315 - PFR5-316 -PFR5-4617- PFR5-4615G - PFR5-325 - PFF5-4650
- Powerflex verstelbare draagarm achter onder
- gelagerde verstelbare draagarm achter boven
- imitatie BMW motorsport velgen met Federal 595 RS-R ca. 4.5 mm over
- qsp sportstuurtje
- short shifter
- Goodridge staal omvlochten remleidingen
- nieuwe voorruit reeds gemonteerd
- elektrische zijramen
- EBC Yellow stuf remblokken ( ca. 40%)
- achterophanging is verstevigd voor de coilover setup
- alu deurpanelen
- reeds nieuwe luchtmassa sensor en nokkenas positie sensor
- airco compressor, condensor en toebehoren aanwezig
- extra set stalen wielen met banden aanwezig
Ik heb de auto nog het volgende onderhoud gegeven:
- Nieuwe motorolie
- Nieuw oliefilter
- Nieuwe koelvloeistof
- Nieuwe hoofdremcilinder en hulpcilinder
- Nieuwe remolie
- Nieuwe remblokken achter
- Fussehuis lagers achter
Ik wou de auto zelf klaar gaan maken voor circuitdagen maar kom er helaas niet aan toe. Heeft dan ook nog geen circuit gezien. Het is een harde e36 maar natuurlijk geen nieuwe. Zo heeft hij wat kleurverschil tussen de motorkap, zijschermen en de rest van de auto, en wat steenslagplekjes en mist een groot deel van het interieur. Achterbank is wel aanwezig en de originele deurpanelen. Interieur kan makkelijk weer compleet / origineel worden gemaakt. Ook ligt de bekabeling van de radio er nog. ABS werkt niet (waarschijnlijk sensor) en de auto loopt soms wat hoog stationair en zakt vervolgens weer. Verder krijg je nog heel wat andere e36 onderdelen er bij zoals complete airco pakket, nieuwe luchtmassameter, originele draagarmen, interieurdelen en nog veel meer.
De auto staat droog gestald en vreet geen brood dus svp geen onzinbiedingen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.