Kilometerstand
166.111 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2014
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
92 kW (125 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Stationwagen
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 166.111 km
- Bouwjaar
- 04/2014
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 92 kW (125 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 3
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
MOTOR KAPOT, RIJDT NIET MEER
Zoals de meeste Ford eigenaren weten is bij de 1ste lijn ecoboost motoren een "productie fout" geweest ( Ford blijft het ontkennen ) waar de cilinderwand te dun is geproduceerd.
Wat inhield dat op den duur (bij lange afstanden) de wand van de motor kon gaan scheuren en dus de koelvloeistof de motor in kon lopen. (Deze informatie heb ik ook pas gevonden nadat ik met pech langs de weg stond)
Vorig jaar heb ik dit gehad bij cilinder nr.3, toen dacht ik.. de auto ziet er nog goed uit, altijd met plezier ermee gereden naar Italië enz. Ik laat deze maken! Monteur gaf al aan, "door deze reparatie heb je eigenlijk een nieuwe motor in een auto van 2014".Was ook zo, auto reed super en soepel.
Echter vorige week begon de auto weer te stotteren en zag ik dus dat mijn koelvloeistof tank weer leeg was.
Resultaat, monteur heeft met een camera erin gekeken en cilinder nr.1 was nu vochtig.
De reden waarom ik hem hierop zet is dat ik deze auto niet meer laat maken maar hoop dat iemand dit ziet als een leuk "projectje" en deze auto van me overneemt voor een leuk bedrag. Er worden (wat ik zag) Ford motoren aangeboden op MP en kan je dus voor een leuk bedrag en wat moeite een stationwagen van 2014 rijden.
Als er nog vragen zijn kan je me altijd berichten.
Gr.Nick
Zoals de meeste Ford eigenaren weten is bij de 1ste lijn ecoboost motoren een "productie fout" geweest ( Ford blijft het ontkennen ) waar de cilinderwand te dun is geproduceerd.
Wat inhield dat op den duur (bij lange afstanden) de wand van de motor kon gaan scheuren en dus de koelvloeistof de motor in kon lopen. (Deze informatie heb ik ook pas gevonden nadat ik met pech langs de weg stond)
Vorig jaar heb ik dit gehad bij cilinder nr.3, toen dacht ik.. de auto ziet er nog goed uit, altijd met plezier ermee gereden naar Italië enz. Ik laat deze maken! Monteur gaf al aan, "door deze reparatie heb je eigenlijk een nieuwe motor in een auto van 2014".Was ook zo, auto reed super en soepel.
Echter vorige week begon de auto weer te stotteren en zag ik dus dat mijn koelvloeistof tank weer leeg was.
Resultaat, monteur heeft met een camera erin gekeken en cilinder nr.1 was nu vochtig.
De reden waarom ik hem hierop zet is dat ik deze auto niet meer laat maken maar hoop dat iemand dit ziet als een leuk "projectje" en deze auto van me overneemt voor een leuk bedrag. Er worden (wat ik zag) Ford motoren aangeboden op MP en kan je dus voor een leuk bedrag en wat moeite een stationwagen van 2014 rijden.
Als er nog vragen zijn kan je me altijd berichten.
Gr.Nick
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.