Kilometerstand
176.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
04/1995
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
187 kW (254 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 176.000 km
- Bouwjaar
- 04/1995
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 187 kW (254 PK)
- Cilinderinhoud
- 2.498 cm³
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.392 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Emissieklasse
- Euro 1
Opties
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Climate Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Handsfree
- Radio
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- LED verlichting
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Aanraakscherm
- Lichtmetalen velgen (18")
- Rechtsgestuurd
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Tuning
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Na ruim tien jaar is het voor mij tijd voor wat anders geworden, en daarom mag deze Nissan Skyline van eigenaar wisselen.
het betreft een R33 GTST spec 1.5 welke in de afgelopen tien jaar geheel naar eigen idee subtiel is aangepast met een aantal modificaties, zoals:
- Verlaagd door middel van BC racing coilover kit, in hoogte en hardheid verstelbaar.
- Uniek in Nederland: Revolve APVD no. 1219 wheels, een bijzondere velg met de looks van centerlock, in de maten 18*9,5 en 18*10,5.
Banden zijn van het merk en type Nankang noble sport met de maten 225/35ZR18 en 245/35ZR18.
- Originele M-spec spoiler in combinatie met dakspoiler.
- rear wiper delete.
- M-spec voorbumper, niet meer in hele nette staat mede door de rijdhoogte.
- R33 rear spats + side skirts.
- Front mount intercooler
- dynamische richtingaanwijzers achter (een originele tweede set achterlichten wordt meegeleverd indien gewenst)
De auto is zo een twee jaar geleden deels overgespoten na het verwijderen van roest aan de wielkasten achter. daarbij is de gehele achterzijde + dak, sideskirts en dakspoiler voorzien van een nieuwe laklaag.
Van binnen is de auto redelijk kaal, de achterbank is verwijderd maar wel aanwezig, daarnaast is hij voorzien van een set verstelbare kuipstoelen, een harness bar van sk-import en een set (imitatie) takana 4-punts gordels. er is een begin gemaakt aan het aanpassen van het dashboard maar wegens verschuiven van interesse is dit niet meer afgemaakt. de auto kan dus van binnen nog wat aandacht gebruiken.
Motorisch draait de auto op zijn standaard vermogen, incl. de originele twee staps turbodruk (0.5 bar + 0.7 bar bij hogere toerentallen) wel is er zo een drie jaar geleden de cilinderkop afgeweest, zijn er een aantal kleppen vervangen, is de kop gevlakt en voorzien van nieuwe klepsteel afdichtingen. Daarbij is direct gekozen voor een Cometic MLS-pakkingset en een set ARP studs, nieuwe distributie en waterpomp. Een en ander in de motorruimte is toen ook voorzien van een nieuwe laklaag, de originele oranje Nissan kleur van de GTR.
Ongetwijfeld mis ik nog een en ander in bovenstaande lijst, een groot deel is ook terug te vinden via de Instagram pagina; @Motorized.co.jp inclusief de nodige foto's en videos.
Er zijn natuurlijk ook een aantal aandachtspunten, zoals eerder genoemd het interieur. Motorisch verbruikt hij iets olie, voornamelijk bij vollast walmt hij iets. De voorste veerpoot torens zitten er op termijn wel aan te komen (bekende kwaal) en daarnaast heeft de auto zijn cosmetische sporen, mede door de lage stand waarin hij staat.
Let op: De auto is laag, stug en schraapt bij drempels en is daarmee dus niet geschikt voor de purist of iemand die op zoek is naar veel comfort. Ben jij de liefhebber die onderweg de nodige duimpjes en complimenten wil ontvangen en het niet erg vind af en toe een drempel schuin te nemen dan is dit misschien iets voor jou.
De auto is voorzien van een nieuwe APK, heeft 176755 km's gelopen, en is de afgelopen tien jaar grotendeels binnen gestald geweest.
Proefrijden is mogelijk als laatste stap tot overeenkomen van een deal, kijkers zijn welkom maar alleen wanneer serieus geïnteresseerd. De vraagprijs is slechts een indicatie, ieder goed bod wordt overwogen. Ook export behoort tot de mogelijkheden.
het betreft een R33 GTST spec 1.5 welke in de afgelopen tien jaar geheel naar eigen idee subtiel is aangepast met een aantal modificaties, zoals:
- Verlaagd door middel van BC racing coilover kit, in hoogte en hardheid verstelbaar.
- Uniek in Nederland: Revolve APVD no. 1219 wheels, een bijzondere velg met de looks van centerlock, in de maten 18*9,5 en 18*10,5.
Banden zijn van het merk en type Nankang noble sport met de maten 225/35ZR18 en 245/35ZR18.
- Originele M-spec spoiler in combinatie met dakspoiler.
- rear wiper delete.
- M-spec voorbumper, niet meer in hele nette staat mede door de rijdhoogte.
- R33 rear spats + side skirts.
- Front mount intercooler
- dynamische richtingaanwijzers achter (een originele tweede set achterlichten wordt meegeleverd indien gewenst)
De auto is zo een twee jaar geleden deels overgespoten na het verwijderen van roest aan de wielkasten achter. daarbij is de gehele achterzijde + dak, sideskirts en dakspoiler voorzien van een nieuwe laklaag.
Van binnen is de auto redelijk kaal, de achterbank is verwijderd maar wel aanwezig, daarnaast is hij voorzien van een set verstelbare kuipstoelen, een harness bar van sk-import en een set (imitatie) takana 4-punts gordels. er is een begin gemaakt aan het aanpassen van het dashboard maar wegens verschuiven van interesse is dit niet meer afgemaakt. de auto kan dus van binnen nog wat aandacht gebruiken.
Motorisch draait de auto op zijn standaard vermogen, incl. de originele twee staps turbodruk (0.5 bar + 0.7 bar bij hogere toerentallen) wel is er zo een drie jaar geleden de cilinderkop afgeweest, zijn er een aantal kleppen vervangen, is de kop gevlakt en voorzien van nieuwe klepsteel afdichtingen. Daarbij is direct gekozen voor een Cometic MLS-pakkingset en een set ARP studs, nieuwe distributie en waterpomp. Een en ander in de motorruimte is toen ook voorzien van een nieuwe laklaag, de originele oranje Nissan kleur van de GTR.
Ongetwijfeld mis ik nog een en ander in bovenstaande lijst, een groot deel is ook terug te vinden via de Instagram pagina; @Motorized.co.jp inclusief de nodige foto's en videos.
Er zijn natuurlijk ook een aantal aandachtspunten, zoals eerder genoemd het interieur. Motorisch verbruikt hij iets olie, voornamelijk bij vollast walmt hij iets. De voorste veerpoot torens zitten er op termijn wel aan te komen (bekende kwaal) en daarnaast heeft de auto zijn cosmetische sporen, mede door de lage stand waarin hij staat.
Let op: De auto is laag, stug en schraapt bij drempels en is daarmee dus niet geschikt voor de purist of iemand die op zoek is naar veel comfort. Ben jij de liefhebber die onderweg de nodige duimpjes en complimenten wil ontvangen en het niet erg vind af en toe een drempel schuin te nemen dan is dit misschien iets voor jou.
De auto is voorzien van een nieuwe APK, heeft 176755 km's gelopen, en is de afgelopen tien jaar grotendeels binnen gestald geweest.
Proefrijden is mogelijk als laatste stap tot overeenkomen van een deal, kijkers zijn welkom maar alleen wanneer serieus geïnteresseerd. De vraagprijs is slechts een indicatie, ieder goed bod wordt overwogen. Ook export behoort tot de mogelijkheden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.