De nieuwe Cross-uitvoering is de topversie van de Hyundai Inster. Hij laat ons schrikken. Niet met zijn ruige voorkomen, maar met zijn prijs van 32.885 euro. Dit is er aan de hand.
Voor het eerst heeft Toyota achterhaald hoeveel Toyota's er nog op de weg rondrijden sinds het merk in 1937 werd opgericht. En dat zijn er nog heel wat.
De vorige Fiat 500 was een kaskraker voor Fiat. De nieuwe, elektrische Fiat 500 heeft het juist heel moeilijk. Maar de redding is nabij en lust gewoon E10-benzine.
Vind je de oude Tesla Model Y goed genoeg en wil je duizenden euro's besparen? Tesla heeft zijn drievoudige korting nu extra aantrekkelijk gemaakt.
In Duitsland rijzen de loonkosten voor autofabrikanten de pan uit, in China valt het mee. Maar er is een land waar je écht goedkoop auto’s kunt bouwen en alleen Dacia lijkt dat in de smiezen te hebben.
Duitse auto's zijn gemiddeld allesbehalve goedkoop. “Kwestie van kwaliteit”, zeggen de fans dan. Maar er is een veel belangrijkere reden voor die hoge prijzen. En dat kan Duitse merken weleens duur komen te staan.
Nissan heeft momenteel maar één, matig succesvolle elektrische personenauto in de prijslijst: de Nissan Ariya. Binnenkort moet de nieuwe Micra het EV-gamma van Nissan nieuw leven inblazen. Kan hij meeliften op het succes van zijn technische broertje, de Renault 5?