Kilometerstand
195.064 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/2009
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
88 kW (120 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- MPV
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 195.064 km
- Bouwjaar
- 01/2009
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 88 kW (120 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.368 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.235 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine E10 91
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Cruise Control
- Elektrische ramen
- Multifunctioneel stuurwiel
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- LED verlichting
- Extra
- Lichtmetalen velgen (17")
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Een Fiat Bravo 1.4 t-jet uit 2009.
De auto is aangeschaft in december 2022 voor gebruik voor stage.
De studie is afgerond, dus de auto is nu overbodig.
In de tijd dat ik de auto in bezit heb gehad, zijn er verschillende dingen aan vervangen:
Bij aanschaf in December 2022 is een grote beurt uitgevoerd, en is de distributieriem vervangen.
Ook is het voor logo vervangen voor een nieuwe (bekende kwaal dat de sticker los liet).
De voorlampen zijn allemaal vervangen door led lampen. (de auto geeft nu wel een melding, maar het extra lichtbeeld vond ik belangrijker)
Ook is er een stage 1 tuning uitgevoerd. Hierdoor ligt het verbruik iets lager, en is er meer vermogen beschikbaar.
Bij de APK in September 2023 is geconstateerd dat een olie slang broos was geworden. Deze is meteen vervangen.
Begin Januari 2024 begon de auto op de snelweg te trillen.
De banden zijn opnieuw uitgebalanceerd, een motorsteun is vervangen.
Uiteindelijk bleek de boosdoener een aandrijf as, deze is meteen vernieuwd.
De auto heeft 15 jaar ervaring, dus er kunnen kleine beschadigingen op de auto zijn.
Maar voor zijn leeftijd ziet de auto van buiten en van binnen er nog goed uit.
De auto is aangeschaft in december 2022 voor gebruik voor stage.
De studie is afgerond, dus de auto is nu overbodig.
In de tijd dat ik de auto in bezit heb gehad, zijn er verschillende dingen aan vervangen:
Bij aanschaf in December 2022 is een grote beurt uitgevoerd, en is de distributieriem vervangen.
Ook is het voor logo vervangen voor een nieuwe (bekende kwaal dat de sticker los liet).
De voorlampen zijn allemaal vervangen door led lampen. (de auto geeft nu wel een melding, maar het extra lichtbeeld vond ik belangrijker)
Ook is er een stage 1 tuning uitgevoerd. Hierdoor ligt het verbruik iets lager, en is er meer vermogen beschikbaar.
Bij de APK in September 2023 is geconstateerd dat een olie slang broos was geworden. Deze is meteen vervangen.
Begin Januari 2024 begon de auto op de snelweg te trillen.
De banden zijn opnieuw uitgebalanceerd, een motorsteun is vervangen.
Uiteindelijk bleek de boosdoener een aandrijf as, deze is meteen vernieuwd.
De auto heeft 15 jaar ervaring, dus er kunnen kleine beschadigingen op de auto zijn.
Maar voor zijn leeftijd ziet de auto van buiten en van binnen er nog goed uit.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.