Kilometerstand
133.684 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
05/2005
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
261 kW (355 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikGaranties en certificaten
Het NAP-logo staat voor een logisch opbouw van de reeks bekende kilometerstanden. De RDW checkt dit voor alle Nederlandse voertuigen.
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 58-RK-FH
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 133.684 km
- Bouwjaar
- 05/2005
- APK
- 06/2024
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 261 kW (355 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.824 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.520 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
11,7 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 283 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Regensensor
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Hoofd airbag
- Startonderbreker
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (19")
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Basaltzwartmetallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Flooring it is acceptable. Garaging it is torture. - Porsche 997 Carrera 2 S Convertible
De Porsche 997; dé opvolger van de controversiële 996 waar menig purist enorm aan moest wennen.. De 996 was een grote cultuurschok; De eerste vloeistof-gekoelde Porsche 911. Ook waren velen erg ontevreden over haar ‘nieuwe look’. Dus kwam Porsche met een compromis; De 997. Een klassieker uiterlijk, maar dan stiekem wel met de 996 (doorontwikkelde) vloeistof-gekoelde technologie. Simpelweg, omdat het efficiënter, dus uiteindelijk schneller is! Iets met; Als je het niet ziet, voel je het ook minder.
Voor ons is de 997 onze favoriete moderne 911. Laten we beginnen met het kloppend hart; de atmosferische 3.8 liter (want S) boxer. Zodra je haar start, betrap je jezelf op een glimlach. Ja, directe injectie in de verbrandingskamer is efficiënter, maar het geluid van een indirect ingespoten motor is zoveel mooier! Het stationair na-verbranden alleen al, daar worden wij als liefhebber vrolijk van! Geen microfilters voor de Greta-commissie, geen speakers in de deuren die je doen geloven dat de motor ‘ronkt’… Dit is puur mechanisch, zonder dat de liefhebber wordt gefopt!
Het rijden is ook nog écht rijden. De nieuwste 992 kan iedere respectievelijke -huis-, tuin- en keukenvader hard rijden. Rechtdoor en door de bochten, geen probleem. De 997.1 laat je als bestuurder nog écht een beetje werken. Onderschat je haar? Dan bijt ze. Ook dat vinden wij bij DTM, erg leuk!
Haar uitlaten zijn aangepast voor een nog iets vollere, doch nogsteeds bescheiden, sound. Ook haar achterlampen heeft de vorige eigenaar vervangen voor 997.2 look; Vast om de buurman te evenaren. Kunnen eventueel worden gewisseld met de originele exemplaren. Ze is volledig dealer en specialist onderhouden, heeft binnen geslapen en wilt nu graag weer top-less voor haar nieuwe eigenaar! Zien we je snel?
De Porsche 997; dé opvolger van de controversiële 996 waar menig purist enorm aan moest wennen.. De 996 was een grote cultuurschok; De eerste vloeistof-gekoelde Porsche 911. Ook waren velen erg ontevreden over haar ‘nieuwe look’. Dus kwam Porsche met een compromis; De 997. Een klassieker uiterlijk, maar dan stiekem wel met de 996 (doorontwikkelde) vloeistof-gekoelde technologie. Simpelweg, omdat het efficiënter, dus uiteindelijk schneller is! Iets met; Als je het niet ziet, voel je het ook minder.
Voor ons is de 997 onze favoriete moderne 911. Laten we beginnen met het kloppend hart; de atmosferische 3.8 liter (want S) boxer. Zodra je haar start, betrap je jezelf op een glimlach. Ja, directe injectie in de verbrandingskamer is efficiënter, maar het geluid van een indirect ingespoten motor is zoveel mooier! Het stationair na-verbranden alleen al, daar worden wij als liefhebber vrolijk van! Geen microfilters voor de Greta-commissie, geen speakers in de deuren die je doen geloven dat de motor ‘ronkt’… Dit is puur mechanisch, zonder dat de liefhebber wordt gefopt!
Het rijden is ook nog écht rijden. De nieuwste 992 kan iedere respectievelijke -huis-, tuin- en keukenvader hard rijden. Rechtdoor en door de bochten, geen probleem. De 997.1 laat je als bestuurder nog écht een beetje werken. Onderschat je haar? Dan bijt ze. Ook dat vinden wij bij DTM, erg leuk!
Haar uitlaten zijn aangepast voor een nog iets vollere, doch nogsteeds bescheiden, sound. Ook haar achterlampen heeft de vorige eigenaar vervangen voor 997.2 look; Vast om de buurman te evenaren. Kunnen eventueel worden gewisseld met de originele exemplaren. Ze is volledig dealer en specialist onderhouden, heeft binnen geslapen en wilt nu graag weer top-less voor haar nieuwe eigenaar! Zien we je snel?
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactDieter Tielman
Online diensten
Online adviesAfleveringReserverenRegistratieBereikbaar
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.