Kilometerstand
233.678 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
206 kW (280 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 233.678 km
- Bouwjaar
- 11/2004
- APK
- 10/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2023
- Vorige eigenaren
- 4
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 206 kW (280 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 3.179 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.320 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 248 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lichtsensor
- Navigatiesysteem
- Stoelverwarming
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Handsfree
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Electronic Stability Program
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (19")
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Wassysteem voor koplampen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Mijn 987 Boxster S mag na 3,5 jaar en bijna 50k kilometers samen, op zoek naar een nieuw baasje.
Hij heeft 233k km's ervaring, die heerlijk schakelende handbak, een lading opties (zeker voor die tijd dan hè), is altijd netjes warmgereden en de motor loopt als een zonnetje zonder een drup olie te verbruiken. Elk jaar keurig kleine of grote beurt gehad, olie wisselen en alle nodige onderhoud (al dan niet preventief) enkel bij Porsche dealers en specialisten gedaan en geen cent op bespaard. Natuurlijk is er een dikke map van met alle facturen van alles wat er de laatste 180km kilometer aan gedaan is (dus ook van z’n eerdere leven in Duitsland).
Met 280 pk ben je rap zat en natuurlijk hoef je het tegenwoordig bij stoplichten niet meer te proberen om zo'n elektrische leasebak eruit te trekken... maar op bochtige binnenwegen is er geen auto leuker en die lekkerder stuurt dan zo'n lichte, analoge en pure Boxster. Los nog van de duimpjes en complimenten van medeweggebruikers en kids die op hun droomauto reageren en vragen of je wilt 'revven'.
En ja, er zullen vast Boxsters zijn die strakker in de lak staan en in die 19 jaar slechts 100k km's gereden hebben, maar deze auto is vooral gebruikt waar hij voor gebouwd is: kilometers maken, lekker sturen en daar vooral heel erg van genieten.
Het bijzondere aan deze Boxster is dat hij nog in 2004 gebouwd én geleverd is, terwijl het model pas vanaf 2005 bij de dealers verkocht werd. Het was het demomodel van Porsche Centrum Pforzheim voor display in de dealer en later voor proefritten. Dit is ook de reden dat deze Boxster zeer rijk uitgerust is qua opties, met bijvoorbeeld Sport Chrono (vrij zeldzame optie in deze generatie), PASM (instelbaar onderstel), cruise control, stoelverwarming, sportstuur, en nog veel meer.
Na de periode als demo is de auto in het bezit van 2 mensen in Duitsland geweest, waarna hij naar Nederland gehaald is en ik nu de 2e eigenaar hier ben.
En nu dus op zoek naar een nieuwe persoon die lekker met hem op stap wil gaan en meer mooi herinneringen wil maken met deze heerlijke auto. Heb je dus interesse, wil je meer foto's of informatie, stuur vooral een berichtje of bel. Keuring is toegestaan en proefrit natuurlijk mogelijk.
Optielijst:
Comfort & Interieur
Climate control - airco automatisch
PCM 2 Audio-navigatiesysteem + Autotelefoon (vervangen, maar origineel aanwezig en terug te plaatsen)
Sony 2DIN autoradio met Apple Carplay en Android Auto
Boordcomputer
Elektrische ramen voor
Lederen interieur
Lederen sportstoelen
Lederen stuurwiel
Sportstuur
Stuur verstelbaar
Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Exterieur
Achterruitverwarming
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Elektrisch bedienbare kap
Lichtmetalen velgen 19"
Metallic lak
Warmtewerend glas
Windscherm
Bi-xenon koplampen met sproeiers
Systemen & Veiligheid
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Alarm klasse 3
Porsche Stability Management (PSM, traction control en ABS)
Porsche Active Suspention Management (PASM, regelbaar onderstel)
Cruise control
Differentieel
Hij heeft 233k km's ervaring, die heerlijk schakelende handbak, een lading opties (zeker voor die tijd dan hè), is altijd netjes warmgereden en de motor loopt als een zonnetje zonder een drup olie te verbruiken. Elk jaar keurig kleine of grote beurt gehad, olie wisselen en alle nodige onderhoud (al dan niet preventief) enkel bij Porsche dealers en specialisten gedaan en geen cent op bespaard. Natuurlijk is er een dikke map van met alle facturen van alles wat er de laatste 180km kilometer aan gedaan is (dus ook van z’n eerdere leven in Duitsland).
Met 280 pk ben je rap zat en natuurlijk hoef je het tegenwoordig bij stoplichten niet meer te proberen om zo'n elektrische leasebak eruit te trekken... maar op bochtige binnenwegen is er geen auto leuker en die lekkerder stuurt dan zo'n lichte, analoge en pure Boxster. Los nog van de duimpjes en complimenten van medeweggebruikers en kids die op hun droomauto reageren en vragen of je wilt 'revven'.
En ja, er zullen vast Boxsters zijn die strakker in de lak staan en in die 19 jaar slechts 100k km's gereden hebben, maar deze auto is vooral gebruikt waar hij voor gebouwd is: kilometers maken, lekker sturen en daar vooral heel erg van genieten.
Het bijzondere aan deze Boxster is dat hij nog in 2004 gebouwd én geleverd is, terwijl het model pas vanaf 2005 bij de dealers verkocht werd. Het was het demomodel van Porsche Centrum Pforzheim voor display in de dealer en later voor proefritten. Dit is ook de reden dat deze Boxster zeer rijk uitgerust is qua opties, met bijvoorbeeld Sport Chrono (vrij zeldzame optie in deze generatie), PASM (instelbaar onderstel), cruise control, stoelverwarming, sportstuur, en nog veel meer.
Na de periode als demo is de auto in het bezit van 2 mensen in Duitsland geweest, waarna hij naar Nederland gehaald is en ik nu de 2e eigenaar hier ben.
En nu dus op zoek naar een nieuwe persoon die lekker met hem op stap wil gaan en meer mooi herinneringen wil maken met deze heerlijke auto. Heb je dus interesse, wil je meer foto's of informatie, stuur vooral een berichtje of bel. Keuring is toegestaan en proefrit natuurlijk mogelijk.
Optielijst:
Comfort & Interieur
Climate control - airco automatisch
PCM 2 Audio-navigatiesysteem + Autotelefoon (vervangen, maar origineel aanwezig en terug te plaatsen)
Sony 2DIN autoradio met Apple Carplay en Android Auto
Boordcomputer
Elektrische ramen voor
Lederen interieur
Lederen sportstoelen
Lederen stuurwiel
Sportstuur
Stuur verstelbaar
Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Exterieur
Achterruitverwarming
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Elektrisch bedienbare kap
Lichtmetalen velgen 19"
Metallic lak
Warmtewerend glas
Windscherm
Bi-xenon koplampen met sproeiers
Systemen & Veiligheid
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Alarm klasse 3
Porsche Stability Management (PSM, traction control en ABS)
Porsche Active Suspention Management (PASM, regelbaar onderstel)
Cruise control
Differentieel
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.