Kilometerstand
86.084 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/2014
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
195 kW (265 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 86.084 km
- Bouwjaar
- 12/2014
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 09/2024
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 195 kW (265 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.998 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.454 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
8,2 l/100 km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
De Megane RS heeft met iedere generatie opnieuw het record voor snelste voorwielaangedreven auto op “de Ring” verbroken. Daaruit mag blijken dat het een echte rijdersauto is, wat je ook elke keer opnieuw voelt als je gaat zitten in de RECARO kuipstoelen
Dichter bij het raceauto gevoel kom je dan ook niet voor dit geld. Zeker niet met de powerflex draagarmrubbers, vibratechnics torquelink en Milltek catback uitlaatsysteem met sport catalysator.
De auto is destijds aangekocht bij een Renault specialist in Nederland, welke hem in Duitsland heeft aangekocht en op Nederlands kenteken heeft gezet. Daarna is de auto door mij altijd bij de dealer onderhouden, uiteraard zijn alle facturen voorhanden.
Toen de torquelink en draagarmrubbers aan vervanging toe waren, heb ik deze gelijk geupgrade. De torquelink is vervangen door een van vibratechnics omdat een bekend probleem is bij deze generatie dat de motor te veel kantelt waardoor de vernellingsbaksteun afbreekt.
De draagarmrubbers zijn vervangen door Polyurethaan bussen van de Powerflex straatserie. Dit zorgt voor een veel beter stuurgevoel maar is tegelijkertijd niet te stijf om dagelijks mee te rijden.
Dichter bij het raceauto gevoel kom je dan ook niet voor dit geld. Zeker niet met de powerflex draagarmrubbers, vibratechnics torquelink en Milltek catback uitlaatsysteem met sport catalysator.
De auto is destijds aangekocht bij een Renault specialist in Nederland, welke hem in Duitsland heeft aangekocht en op Nederlands kenteken heeft gezet. Daarna is de auto door mij altijd bij de dealer onderhouden, uiteraard zijn alle facturen voorhanden.
Toen de torquelink en draagarmrubbers aan vervanging toe waren, heb ik deze gelijk geupgrade. De torquelink is vervangen door een van vibratechnics omdat een bekend probleem is bij deze generatie dat de motor te veel kantelt waardoor de vernellingsbaksteun afbreekt.
De draagarmrubbers zijn vervangen door Polyurethaan bussen van de Powerflex straatserie. Dit zorgt voor een veel beter stuurgevoel maar is tegelijkertijd niet te stijf om dagelijks mee te rijden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.