Kilometerstand
63.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
11/2019
Brandstof
Elektrisch
Vermogen kW (PK)
324 kW (441 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 63.000 km
- Bouwjaar
- 11/2019
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 324 kW (441 PK)
Energieverbruik
- Andere energiebronnen
- Stroom
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Andere
Beschrijving
Geen zin meer in onderhoud en dure brandstofkosten?
De afschrijving is er al alvast af.
Van de belastingdienst 'moet' ik weer door naar mijn volgende Tesla, dus doe je voordeel ermee.
Deze auto is een BTW auto, maar geen leasebak. Er is alleen maar prive mee gereden en 99+% van de kilometers zijn geladen via het het stopcontact....
Ik ben er altijd zuinig mee omgegaan.
Hij is volledig dealer onderhouden. Geintje natuurlijk voor de mensen die van een brandstof auto komen. Ik moet wel opmerken dat heel recent de voorwielophanging is vervangen voor een heel nieuw ontwerp omdat dat een zwak punt was van deze generatie. (garantie) Nu dus niet meer. Verder interieur filter vervangen. Kan er vast nog wel 100.000 kilometer mee door voordat die weer een dealer nodig heeft.
Beste auto die ik ooit heb gehad en ik heb wat auto's gehad. Nu enkel nog een TT en een Lotus Elise.
Voor hen die zich zorgen maken over het (resterende) bereik. Hoeft niet, het is een Tesla. Ik heb geen idee wat er van over is, maar ik kan er mee van Rotterdam naar Parijs rijden. Als je meer nodig hebt zonder pauze, zou ik een diesel kopen en klopt er iets fysiek niet aan je.
Altijd 20-80 aangehouden ook met superchargen.
De afschrijving is er al alvast af.
Van de belastingdienst 'moet' ik weer door naar mijn volgende Tesla, dus doe je voordeel ermee.
Deze auto is een BTW auto, maar geen leasebak. Er is alleen maar prive mee gereden en 99+% van de kilometers zijn geladen via het het stopcontact....
Ik ben er altijd zuinig mee omgegaan.
Hij is volledig dealer onderhouden. Geintje natuurlijk voor de mensen die van een brandstof auto komen. Ik moet wel opmerken dat heel recent de voorwielophanging is vervangen voor een heel nieuw ontwerp omdat dat een zwak punt was van deze generatie. (garantie) Nu dus niet meer. Verder interieur filter vervangen. Kan er vast nog wel 100.000 kilometer mee door voordat die weer een dealer nodig heeft.
Beste auto die ik ooit heb gehad en ik heb wat auto's gehad. Nu enkel nog een TT en een Lotus Elise.
Voor hen die zich zorgen maken over het (resterende) bereik. Hoeft niet, het is een Tesla. Ik heb geen idee wat er van over is, maar ik kan er mee van Rotterdam naar Parijs rijden. Als je meer nodig hebt zonder pauze, zou ik een diesel kopen en klopt er iets fysiek niet aan je.
Altijd 20-80 aangehouden ook met superchargen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.