Kilometerstand
129.072 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/2007
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
184 kW (250 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 129.072 km
- Bouwjaar
- 03/2007
- APK
- 07/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 06/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 184 kW (250 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 3.189 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.485 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Milieusticker
- 1 (Geen milieusticker)
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
De R32 heeft nu iets meer dan 129.000 gelopen en is van 2007 en is geïmporteerd in 2008.
Kwa onderhoud is er niet bezuinigd geweest op de R32! Al het onderhoud staat netjes aangegeven in de boekjes. Om een aantal dingen op te noemen wat er recent aangepakt is:
Koppelingsset + dubbele massa vliegwiel is vervangen, olie ververst etc etc...
Hij staat nu op een schroefset, en er zit een andere uitlaat onder om natuurlijk het geluid van de prachtige 3.2L VR6 goed naar boven te halen. ( de originele veren, schokdempers en uitlaat zijn ook aanwezig! )
Er zit een bearlock systeem om tegen het stelen van de auto.
Beide sleutels van de auto zowel voor de bearlock zijn aanwezig.
De auto staat er ook super goed bij, ook geen roest, eigenlijk voor zijn leeftijd in vrijwel perfecte staat! Ook is er in de auto nooit gerookt! Wanneer de Golf stationair draait is dit nauwelijks te horen, hij is dan echt geweldig stil en blijft op de normale toerental lopen.
Bij de aanschaf bewust voor een handbak gekozen om de rijervaring lekker naar boven te halen bij een geweldige auto als deze, ook is de DSG variant die in de golf 5 gebruikt word niet zo sterk als de versies erna. Ook de metalliclak ( LC9Z Black Magic Pearl ) is een prachtkleur om te zien. Verder heeft hij aardig wat opties, onder andere:
Stoelverwarming, cruise control, lederen bekleding, stuurbediening etc etc...
De golf staat te koop omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb om er in te rijden en dat is zonde.
Als er vragen zijn hoor ik het graag!
Kwa onderhoud is er niet bezuinigd geweest op de R32! Al het onderhoud staat netjes aangegeven in de boekjes. Om een aantal dingen op te noemen wat er recent aangepakt is:
Koppelingsset + dubbele massa vliegwiel is vervangen, olie ververst etc etc...
Hij staat nu op een schroefset, en er zit een andere uitlaat onder om natuurlijk het geluid van de prachtige 3.2L VR6 goed naar boven te halen. ( de originele veren, schokdempers en uitlaat zijn ook aanwezig! )
Er zit een bearlock systeem om tegen het stelen van de auto.
Beide sleutels van de auto zowel voor de bearlock zijn aanwezig.
De auto staat er ook super goed bij, ook geen roest, eigenlijk voor zijn leeftijd in vrijwel perfecte staat! Ook is er in de auto nooit gerookt! Wanneer de Golf stationair draait is dit nauwelijks te horen, hij is dan echt geweldig stil en blijft op de normale toerental lopen.
Bij de aanschaf bewust voor een handbak gekozen om de rijervaring lekker naar boven te halen bij een geweldige auto als deze, ook is de DSG variant die in de golf 5 gebruikt word niet zo sterk als de versies erna. Ook de metalliclak ( LC9Z Black Magic Pearl ) is een prachtkleur om te zien. Verder heeft hij aardig wat opties, onder andere:
Stoelverwarming, cruise control, lederen bekleding, stuurbediening etc etc...
De golf staat te koop omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb om er in te rijden en dat is zonde.
Als er vragen zijn hoor ik het graag!
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.